addthis

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Στον εισαγγελέα Mark Zuckerberg Ζητώ την παραίτηση σου διότι είσαι ηθικός αυτουργούς Με κινάγατε επωδής η σελίδα είναι κοινότητα και μου όχτε κάνη τον βίο αβίωτο ,με όχτε απειλήσει πολλές φορές ότι κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα Ζητώ την παραίτηση σου διότι είσαι ηθικός

Στον εισαγγελέα Mark Zuckerberg Ζητώ την παραίτηση σου διότι είσαι ηθικός αυτουργούς  Με κινάγατε επωδής η σελίδα είναι κοινότητα και μου όχτε κάνη τον βίο αβίωτο ,με όχτε απειλήσει πολλές φορές ότι κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα Ζητώ την παραίτηση σου διότι είσαι ηθικός αυτουργούς για τα εκατοντάδες χιλιάδες  κτηνώδη ατομικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Mark Zuckerberg ,είναι ντροπιαστικο  είναι εγκληματα κακουργήματα εκ προμελέτης,τα όποια τα γνωρίζεις όλα επί 5 χρόνια δεν έκανες τίποτα να σταματήσει αυτό το έγκλημα.Τώρα να δίωξης ,τα καθάρματα τα κτήνη ομάδα και βοήθεια και στον εισαγγελέα αυτόφωρο γεια συνεχόμενα βασανιστήρια .Θα τα αναλάβεις ο ίδιος όλους τους βασανιστές στον τομέα αυτό που με  Βασανίζατε ομαδικά και οργανωμένα μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο.Ζωή υπό καθεστώς σε στρατόπεδο .βασανιστήριο με 3250 μέρες πρόστυχη φυλακή για να ήσαστε καλυμμένη.Μου κάνατε βασανιστήρια να πάρω  πάσο την σελίδα και να κανό δήλωση μετάνοιας?

bbbbbbbbb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου