addthis

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Δαιμονισμένη εκδορείς τον ψυχών και τον σωμάτων κατακρεουργείτε τα πάντα ήσαστε του σατανά ,αντίχριστη,διότι κάθε χρόνο τις ημέρες τα Χριστούγεννα,και του Πάσχα αποδεδειγμένα με χιλιάδες δείγματα ,προκαλείτε και επιτίθεστε δαιμονισμένα ανθέλληνες κάνετε τα ιδία,βασανιστήρια τα χιτλ------ ναζί βίαια ψυχοσωματικά,και κτηνώδη

Δαιμονισμένη εκδορείς τον ψυχών και τον σωμάτων κατακρεουργείτε τα πάντα ήσαστε του σατανά ,αντίχριστη,διότι κάθε χρόνο τις ημέρες τα Χριστούγεννα,και του Πάσχα αποδεδειγμένα με χιλιάδες δείγματα ,προκαλείτε και επιτίθεστε δαιμονισμένα ανθέλληνες κάνετε τα ιδία
Και καλύτερα που δεν τα έβαλες μέσα ,ευτυχώς σώθηκαν τα παιδιά σε αυτό το διαφθορείο με αυτούς τους ανόητους παρανοϊκούς διεφθαρμένους.Καλώ άπαντες και τους καταλογίζω ευθύνη για βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια που θα είχαν  επεκταθεί μέχρι και την δολοφονίας .Αλά έτυχε την γλύτωσα με πολύς εμπειρίες κτηνωδίας και κακώσεις ,που δείχνουν τα χιτλερικά ναζί κτηνώδη βασανιστήρια
mihalis thalassis @mihalis10 ·ΝΤΡΟΠΗ Επι 4 χρόνια παιδί δικό μου, αδελφό μου ανίψι μου και...
http://fb.me/2Gvdlc1md
4 χρόνια παιδί δικό αδελφό μου ανίψι μου και άλλα του ιδίου κύκλου δεν τα βάζεις μέσα .Και με βασάνιζες ότι ειναι άγνωστα και τα παρενοχλώ και μ ου έφτασες κάθαρμα 3250 μέρες φυλακή ,υπό περιορισμό σε κτηνώδη κατοχή κάνοντας την σελίδα κολαστήριο εγκληματία βασανιστή, Φύγε ρε και εξαφανίσου τέρας Γνωρίζεις τομάρι ότι άτομα τις οικογένειας του σπιτιού και του οικογενειακού κύκλου τα ταλαίπωρης 4 χρόνια συνεχόμενα λέγε ρε ηλίθιε θα μου βγεις κτήνος ν α μου κάνης κατήχηση αμόρφωτε βρομερέ ναζι

mihalis thalassis @mihalis10  ·  

mihalis thalassis @mihalis10 · 4 χρόνια παιδί δικό αδελφό μου ανίψι μου και άλλα του ιδίου κύκλου δεν τα βάζεις... http://fb.me/4gMiXgkaP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου