addthis

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Είμαι Έλληνας πολίτης,κανένας Έλληνας πολίτης δεν χρειάζεται προστασία κανενός αυτόκλητου προστάτη. Τους Έλληνες πολίτες τους προστατεύει το ελληνικό Σύνταγμα, η ελληνική πολιτεία και οι ελληνικοί νόμοι Τώρα ζητώ την παραίτηση του αρμόδιου του facebook, για συγκάλυψη σε δολοφονικά βασανιστικά εγκλήματα επι 5 χρονια? ναζί με το γάντι

Είμαι Έλληνας πολίτης,κανένας Έλληνας πολίτης δεν χρειάζεται προστασία κανενός αυτόκλητου προστάτη. Τους Έλληνες πολίτες τους προστατεύει το ελληνικό Σύνταγμα, η ελληνική πολιτεία και οι ελληνικοί νόμοι Τώρα ζητώ την παραίτηση σου αρμόδιου του facebook, για συγκάλυψη σε δολοφονικά βασανιστικά εγκλήματα?  ναζί με το γάντι Δαιμονισμένη εκδορείς τον ψυχών και τον σωμάτων κατακρεουργείτε τα πάντα Κτηνωδία επί 5 χρόνια τα κτήνη ,διατάραξη οικιακής ειρήνης απειλές τρόμο μίσος ψυχική οδύνη .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου.Δεν μισώ δεν κρατώ κάτι ούτε κατά νου,δεν είμαι εκδικητικός,αλλά δεν έχετε κανένα δικαίωμα εκδορείς να μου κατακρεουργήσετε την ψυχή και το σώμα,ανήκουν σε έμενα είναι θειο χάρισμα ,καθάρματα εγκληματίες διεφθαρμένη ψυχικά παρανοϊκή .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα αυτά τα εκατομμύρια σατανικά κτηνώδη δέρματα ακατέργαστα .5 Χρονια ετσι με εχουν η διεφθαρμενη τα πτηνωδη τερατα η σαταναδες ναι αυθτη ειναι με τα τοσα εκατομοιρια βασανηστιρια?

1051111111111

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου