addthis

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Πάρτε όλη την εικόνα - και άλλες φωτογραφίες από Snowden είναι ο ήρωάς μας pic.twitter.com

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Πάρτε όλη την εικόνα - και άλλες φωτογραφίες από Snowden είναι ο ήρωάς μας
pic.twitter.com
NSA πληροφοριοδότη Edward Snowden θέλει από τη Ρωσία
NSA Πληροφοριοδότη Edward Snowden δεν είναι οπαδός της που ζουν στη Ρωσία, και έχει πει ότι θέλει το δικαίωμά του να ταξιδέψει αποκατασταθεί. Μιλώντας για τα ανθρώπινα δικαιώματα, κοινοβουλευτική συνέλευση στο Strassbourg την Τρίτη μέσω τηλεοπτικής σύνδεσης από τη Μόσχα, Snowden έβηξε για τα αληθινά συναισθήματά του για την παρούσα θέση του. «Εγώ δεν επιλέγουν να είναι στη Ρωσία", είπε. "Αν η ρωσική κυβέρνηση είχε μια επιλογή είμαι σίγουρος ότι θα μου προτιμούν [...]

Microsoft lawyer says future is ‘bleak’ because of NSA surveillance : NO2NSA BLOG

Microsoft’s top lawyer doesn’t see much reason to be optimistic going forward if...

no2nsa.x10.bz

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(35) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου