addthis

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Ντροπη αισχος Τέρμα σταματώ την σελίδα ,που νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε κατάχρηση καψώνια ναζί φασιστικά βασανιστήρια.Είσαι πρόστυχος και για αυτή την σελίδα μου έχεις τουλάχιστο 800απο

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε φωτογραφία από Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα.

· Athens ·

Ντροπη αισχος Τέρμα σταματώ την σελίδα ,που νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε κατάχρηση
καψώνια ναζί φασιστικά βασανιστήρια.Είσαι πρόστυχος και για αυτή την σελίδα μου έχεις τουλάχιστο 800απο τις 3250 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό κτηνωδία.Είσαι κτήνος βασανιστής ,που για 5 χρόνο μου κάνετε ότι το πιο βρόμικο ρατσιστή κάθαρμα?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=506018612832359&set=a.101852553248969.1469.100002726734252&type=1&theater

Τέρμα σταματώ την σελίδα ,που νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε κατάχρηση καψώνια ναζί φασιστικά βασανιστήρια.Είσαι πρόστυχος και για αυτή την σελίδα μου έχεις τουλάχιστο 800απο τις 3250 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό κτηνωδία.Είσαι κτήνος  βασανιστής ,που για 5 χρόνο μου κάνετε ότι το πιο βρόμικο ρατσιστή κάθαρμα?

Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα μαζί με Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης και Mihalis Thalassis στην τοποθεσία Αθηνα

Τέρμα σταματώ την σελίδα ,που νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε κατάχρηση καψώνια ναζί φασιστικά βασανιστήρια.Είσαι πρόστυχος και για αυτή την σελίδα μου έχεις το...υλάχιστο 800απο τις 3250 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό κτηνωδία.Είσαι κτήνος βασανιστής ,που για 5 χρόνο μου κάνετε ότι το πιο βρόμικο ρατσιστή κάθαρμα?

Δείτε περισσότερα

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(21) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου