addthis

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Athens · Είμαι γραμμένος στο facebook ,το οποίο σέβομαι και τυρό τους όρους της κατάστασης χωρίς κανένα πρόβλημα,Δεν με σεβαστήκατε καθόλου ,συνεχώς πρόστυχα εικονικά παραπτώματα μπλοκάρισμα συνεχώς.Δεν σας επιτρέπω να μου κάνετε ηλεκτρονική

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας μαζί με Mihalis Thalassis στην τοποθεσία Αθηνα

Athens · Είμαι γραμμένος στο facebook ,το οποίο σέβομαι και τυρό τους όρους της κατάστασης χωρίς κανένα πρόβλημα,Δεν με σεβαστήκατε καθόλου ,συνεχώς πρόστυχα εικονικά παραπτώματα μπλοκάρισμα συνεχώς.Δεν σας επιτρέπω να μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες ναζί φασιστικά βασανιστήρια .Όταν καλό φίλους θέλω να τους στέλνεις αμέσως κ,αι όχι να τους έχεις στο περίμενε μήνες χρόνια αίσχος γεια όλα αυτά τα κτηνώδη Άσε τους εκφοβισμούς και κάθε τι ανόητο ,ντροπή σου να μου ζητάς ε...άν γνωρίζω τον χρηστή.Σου έχω 20 άτομα γιατί τα κρατάς .Είναι πρόστυχο αυτό που κάνης ,δεν έχετε κανένα σεβασμό Το αίτημα φιλίας στάλθηκε,και αποδοχή ποτέ η τα κρατάς μήνες χρόνια,θίγοντας εμένα.Και έχεις και το θράσος να βγαίνεις και να μου γράφεις ότι τα αιτήματα δεν βρεθήκαν τα άτομα να τα διαγράψουμε?
Mihalis Thalassis και Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης στην τοποθεσία Αθηνα.
Example Domain

Δείτε περισσότερα

Είμαι γραμμένος στο facebook ,το οποίο σέβομαι και τυρό τους όρους της κατάστασης χωρίς κανένα πρόβλημα,Δεν με σεβαστήκατε καθόλου ,συνεχώς πρόστυχα εικονικά παραπτώματα μπλοκάρισμα συνεχώς.Δεν σας επιτρέπω να μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες ναζί φασιστικά βασανιστήρια .Όταν καλό φίλους θέλω να τους στέλνεις αμέσως κ,αι όχι να τους έχεις στο περίμενε μήνες χρόνια αίσχος γεια όλα αυτά τα κτηνώδη Άσε τους εκφοβισμούς και κάθε τι ανόητο ,ντροπή σου να μου ζητάς εάν γνωρίζω τον χρηστή.Σου έχω 20 άτομα γιατί τα κρατάς .Είναι πρόστυχο αυτό που κάνης ,δεν έχετε κανένα σεβασμό Το αίτημα φιλίας στάλθηκε,και αποδοχή ποτέ η τα κρατάς μήνες χρόνια,θίγοντας εμένα.Και έχεις και το θράσος να βγαίνεις και να μου γράφεις ότι τα αιτήματα δεν βρεθήκαν τα άτομα να τα διαγράψουμε?
Mihalis Thalassis και Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης στην τοποθεσία Αθηνα.
Example Domain

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου