addthis

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Καταδικάζω όλους αυτούς τους εκπαιδευμένους δολοφόνους ,που με τον τρόπο που λειτουργούν ,μου κάνουν εν ψυχρό κατάχρηση και αποσκοπούν σε τελική εξόντωση .

Καταδικάζω όλους αυτούς τους εκπαιδευμένους δολοφόνους ,που με τον τρόπο που λειτουργούν ,μου κάνουν εν ψυχρό κατάχρηση και αποσκοπούν σε τελική εξόντωση  παραπέμπουν σε τελική εξόντωση Βρίσκομαι σε ένα άθλιο και κτηνώδη φασιστικό εγκληματικό περιβάλλον . Η απάνθρωπη και κτηνώδη συμπεριφορά ,και μια σελίδα που την έχουν μετατρέψει σε κολαστήριο ,κολαστήρια με πλύση εγκεφάλου με ναζί βασανιστές .Δεν ανέχομαι άλλο αυτόν τον εξευτελισμό κατά εμού και γενικά τις ανθρωπότητας .Κυρίαρχη μια κτηνωδία που είναι αδύνατον να γένη αντιληπτό ούτε ορατό από τους χρήστες Όλα αυτά τα χρόνια ασταμάτητα με πολιορκούν με ότι πιο πρόστυχο και απάνθρωπο υπάρχει.Στην πραγματικότητα μου έχουν καταστρέψει τα πάντα ,από αξιοπρέπεια μέχρι και προβλήματα κυνικότητας από τις πολλές ανορθόδοξες μέρες βασανισμού Ηλεκτρονική  παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου,με αποτέλεσμα να προκαλούν ταραχή  ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου.Καταδικάζω όλους αυτούς τους εκπαιδευμένους δολοφόνους ,που με τον τρόπο που λειτουργούν ,σου κάνουν εν ψυχρό και παραπέμπουν σε τελική εξόντωση

w

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου