addthis

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Σεβασμός της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στο σεβασμό της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής του, της κατοικίας του και των επικοινωνιών του Ο όρος έχει αρνητική σημασία και περιγράφει κυρίως τις βίαιες (σωματικά ή πνευματικά) προσπάθειες που χρησιμοποιούνται για να μεταπεισθεί ένα άτομο. vk.com

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

http://vk.com/id225240983?z=photo225240983_312519623%2Fwall225240983_213
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε μια φωτογραφία.
Αρκετά δεν πάι άλλο αυτή η κτηνωδία,πάλη σιωπή και ξανά τα ιδία Όχι δεν γίνετε είμαι άνθρωπος έχω βασανιστή σαν κρατούμενος σε στρατόπεδο, κολαστήριο σκέτο η σελίδα έχει καταντήσει.Δεν γίνετε το σφάξε,ε αγά μου να αγιάσω έχω αξιοπρέπεια που την εξευτελίσατε .Καταπατήσατε κάθε ανθρώπινο μου δικαία κα ελευθερίας ζητώ την τιμωρία σας ρατσιστές φασίστες κανίβαλοι απάνθρωποι
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_789..

vk

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης | VK

Σεβασμός της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στο σεβασμό της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής του, της κατοικίας του και των επικοινωνιών του Ο όρος έχει αρνητική σημασία και περιγράφει κυρίως τις βίαιες (σωματικά ή πνευματικά) προσπάθειες που χρησιμοποιούνται για να μεταπεισθεί ένα άτομο.

vk.com

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης, Αθήνα, Greece. Log in or sign up to contact Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης or find more of your friends.

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 2 λεπτά ·

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου