addthis

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Όλα αυτά που κάνετε είναι απερίγραφτα και απίστευτα ,δεν έχετε σταματήσει καθόλου όλα τα χρόνια .Εκδίκηση εκφοβισμός βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια φασισμός προσβολή υποτίμηση τις νοημοσύνης.Με πιο

vvΌλα αυτά που κάνετε είναι απερίγραφτα και απίστευτα ,δεν έχετε σταματήσει καθόλου όλα τα χρόνια .Εκδίκηση εκφοβισμός βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια φασισμός προσβολή υποτίμηση  τις νοημοσύνης.Με πιο δικαίωμα κάνετε αυτά ,δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο να με βασανίζετε με ότι πιο βρόμικο με το πιο ναζιστικό φασιστικό βασανιστήριο .Ήσαστε κατά ομάδες και ολοήμερες βάρδιες .Γιατί τόση κτηνωδία τόση αντιπαλότητα ,σας ενόχλησα πάτερ σε καπίκι θέμα είτε προσωπικό ειτε τις κατάστασης .Δεν με ενδιαφέρει τι να κάνετε .Ζητώ να σταματήσετε τέλειος αυτήν την πρόστυχη και θρασύδειλοι κτηνωδία  .Όλα αυτά ύαινα παράνομα καταχράστηκα και καταδικαστέα .είμαι άνθρωπος μ,ε έχετε βασανίσει χιλιάδες ώρες ψυχοσωματικά ταραχή ψυχική οδική και αλλά πολλά Ζητώ την καταδίκη σας και να μου αποζημιώσετε όλα αυτά που μου έχετε κάνη,σωματική πνευματική κτηνωδία .με βάρδιες τώρα ζητώ να γίνουν όλα αυτά είσαστε ψυχρή εγκληματίες και ικανή γεια τα πάντα. 47 μέρες με βασανίζατε γεια ένα κωδικό που τον είχατε εικονικά αποσύρει 2012 μου κρατάτε την σελίδα κλαδωμένη μπλοκαρισμένη χαμένη,και μου λεγάτε παλιάνθρωποι κάθε μέρα που σας ενημέρωνα μετά από 24 ώρες φασίστες ενημέρωνα πάλη μετά από 2 ώρες και όταν περνούσαν και η 2 ώρες αρχίζατε πάλη 24 ώρες καθάρματα .4 μήνες ψυχοσωματικά βασανιστήρια .και τη κτηνωδία πνοή ούτε η χούντα δεν τόλμησε να κάνη ,πλύση εγκεφάλου συνεχώς βία εκφοβισμός φτάνοντας ακόμη και στην αυτοκτονία δολοφόνοι με το γάντι ν.Ζητώ τον κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο να μου απάντηση έχει το θέρος την πυγμή την τόλμη τον ανθρωπισμό αίσχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου