addthis

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Δεν υπάρχουν περιθώρια και ούτε μπορούμε να παίζουμε με της ζωές ανθρώπων.Μου έχετε κάνη τόσα βάρβαρα κτηνώδη και απάνθρωπα ,με αποτέλεσμα να έχω υποστεί σωματικές κακώσεις

Δεν υπάρχουν περιθώρια και ούτε μπορούμε να παίζουμε με της ζωές ανθρώπων.Μου έχετε κάνη τόσα βάρβαρα κτηνώδη και απάνθρωπα ,με αποτέλεσμα να έχω υποστεί σωματικές κακώσεις κυνικότητας ,σπάσιμο δάκτυλον,σοβαρή ταραχή ψυχική οδύνη μέρα νύχτα ,ο ίδιος εφιάλτης το ίδιο το απάνθρωπο κτήνος εμέ στα 6ο δεν είμαι παιδί να παίζετε και να αντέχει οργανικά .Πόσες φορές μετά από πολυήμερες φασιστικές και ναζιστικά καψώνια ,με λεκτικούς και 47 μέρες .Μετά κατέληξα στην εντατική καρδιολογική ,και μετέπιπτα συχνά .είναι 4 χρόνια που στην πραγματικότητα ενός απλού χρήστη με βασανίζετε 30 χρόνια ντροπή σας είσαστε απάνθρωποι εγκληματίες ντροπή σας ντροπή γεια το διαδίκτυο και την ανθρωπότητα.έχω φτάσει σε κρίσιμες στιγμές .Με έχετε καθηλωμένο 2 χρόνια και δεν σέβεστε τίποτα .Σας αφήνω στην κρίσι σας και αυτοκριτική να καταλάβετε το τι εγκλήματα έχετε κάνη .

μόνο αυτό που βγάζατε μας προσβάλατε λέγοντας λυπούμαστε συνέχεα .δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο μνα σας γράψω.

mmmm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου