addthis

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Καταγγέλλω και ζητώ να φύγει η ομάδα και η βοήθεια από την σελίδα μου.Κάνουν τραμπουκισμό φασισμό ηλεκτρονική παρενόχληση.βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,πλύση εγκεφάλου καψώνια και ,συνεχόμενη ρατσιστική παρενόχληση

Καταγγέλλω και ζητώ να φύγει η ομάδα και η βοήθεια από την σελίδα μου.Κάνουν τραμπουκισμό φασισμό ηλεκτρονική παρενόχληση.βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,πλύση εγκεφάλου καψώνια και ,συνεχόμενη ρατσιστική παρενόχληση β.Δεν αφήνουν να αναρτήσω μισούν του πάντες ,με υποτιμούν με εξευτελίζου με το φασιστικό καψώνι 3 μέρα συνεχόμενη και συνεχίζει .Τους Ευάγγελο τους εγκληματίες και ζητώ την καταδίκη τους .Δεν γίνονται άνθρωποι τα κτήνη .Δεν γνωρίζω καν εάν είναι και πού είναι Ο εισαγγελέας υπηρεσία με έχει  ενημέρωση σχετικά με την κατάχρηση και μεταξύ όλον,μου ζητούσε το όνομα τις ομάδας το Μαιλ και του εντολέα  που του τροφοδότη.Τι θέλετε να κάνω να μ ε βασανίζουν να με τουμπάρουν και να μου γράφουν εάν νομίζετε στο γραφείο τάδε .Πρόστυχο δεν υπαρχή τίποτα ,και σου βάζει και την φοβία ότι φταις και τελικά στην ομάδα .ζητώ τι ποινική δίωξη γεια την κατάσταση που συμπεριφέρεστε .Μπορετέ να διανοηθείτε συνεχώς να σου κράτους το χέρι και να κάνουν ότι θέλουν.ζητώ από κάθε φορέα την ρύθμιση αυτή τον βασανιστών .Είμαι άνθρωπος ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ  στα πάντα με βασανίζουν και  απάνθρωπα  αίσχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου