addthis

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος να με βασανίζετε ντροπή σου

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Ομάδα καταλαβαίνω έχεις γίνει πολύ επιθετικός και πολύ πρόστυχος .Μου γράφεις ούτι η σελίδα έχει εξαφανιστεί έχει διαγραφή.Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνετε ότι το χειρότερο που σας έχω απέτρεψα εκατοντάδες φορές ντροπή και αΐδια .Είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος να με βασανίζετε ντροπή σου

Ομάδα καταλαβαίνω έχεις γίνει πολύ επιθετικός και πολύ πρόστυχος .Μου γράφεις ούτι η σελίδα έχει εξαφανιστεί έχει διαγραφή.Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνετε  ότι το χειρότερο που σας έχω απέτρεψα εκατοντάδες φορές ντροπή και αΐδια .Είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος να με βασανίζετε ντροπή σου

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 49 λεπτά ·

(1) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου