addthis

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

(14, βγαίνουν 30 χρόνια βασανιστήρια

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Βασανιστές Εάν ν βάλετε τις ώρες που έχω με αντιστοιχία ενός μέσου χρηστή, βγαίνουν 30 χρόνια βασανιστήρια .Αυτή είναι η ομάδα και η βοήθεια .Αίσχος κτήνη αν και δεν μου αρέσει και δεν είμαι εκδικητικός πολύ θα ήθελα να σας δω στη φυλακή η στο κλουβί με τα άγρια λιοντάρια.Και μετά Έλατε να πουλήσετε πρόστυχη φασισμό και τραμπουκισμό

Βασανιστές Εάν ν βάλετε τις ώρες που έχω με αντιστοιχία ενός μέσου χρηστή, βγαίνουν 30 χρόνια βασανιστήρια .Αυτή είναι η ομάδα και η βοήθεια .Αίσχος κτήνη αν και δεν μου αρέσει και δεν είμαι εκδικητικός πολύ θα ήθελα να σας δω στη φυλακή η στο κλουβί με τα  άγρια  λιοντάρια.Και μετά Έλατε να πουλήσετε πρόστυχη φασισμό και τραμπουκισμό

(14) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου