addthis

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Giorgos Mazonakis Fan Page κατάλαβε με σας εκτιμώ όλους τους καλλιτέχνες γευτώ με σας μεγάλωσα .Σας σέβομαι με το παραπάνω λίγο κρατά διότι αυτή θα με πεθάνουν κατανόηση

Γιατί περνης τις αναρτήσης γευτι ρε αλήτη πρέπει να μα κάνετε να είμαι καλωδιωμένος γατί ρεκολοπεδα να παίζετε με την ζωή μου θα σας ρε καθάρματα.Ζητώ εισαγγελέα διότι έχουν ξεπεράσει όλα τα όρια .Γατί ρε φασίστα να βρίσκομαι πάντα σε άσχημη κατάσταση.Αυτό που κάνετε είναι ανθρωποκτονία καθάρματα ,είναι ναζί φασισμός τραμπούκοι θα υπολογίσω την ανάρτηση .Γιατι  δεν καταλαβαίνετε .Γιατί το facebook γνωρίζει διαβάζει και δεν κάνη κάτι να σταματήσει αυτήν την εγκληματική ενέργεια .Τι να το κανό το ποιος φταίει .Είσαστε ανίκανη να σταματήσετε αυτό που κάνετε ταραχή βίαια ψυχοσωματικά βασανίστριας φασίστες .δεν σας ενόχλησης ποτέ καλοπεί αμύνομαι κάθαρμα να ζήσω είμαι ρε παλιό Μαλό άνθρωπος και 4 χρόνο μου έχετε κάνη όλα τα εγκλήματα .Κατήγορο κάθε υπεύθυνο του facebook ,γεια δολοφονική απόπειρα με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .γατί ρε καθάρματα συνεχώς να βρίσκομαι σε τόσο άσχημη φάση .Δεν θέλω να μοιρολατρία ούτε να λεπτολογήσω χοντρόμαλλο.είναι η κατάσταση ,σε βαθμό τελικής εξόντωσης ντροπή σας ζητώ την καταδίκη σας ,όχι γεια να εκδικηθώ ,δεν εκδικούμαι ποτέ διότι δεν μάλωσα ποτέ με κανένα στα 60 χρονιάς μου .Και [προσπαθείτε με μεθόδου ανορθόδοξους να με εξοντώσετε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου