addthis

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

(1) Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Εσύ γιατί απεγνωσμένα κανης σαν μανιακός ,που έχει πάθη κρίση πα...νικού προσπαθείς να αποκρύψεις τα γραφόμενα μου που είναι αμέτρητες χιλιάδες φορές.Προσπαθώντας να αμυνθώ γεια να σώσω την ζωή μου που με φτάσατε καθάρματα,σε στάδιο αυτοκτονίας.Τώρα με τις χιλιάδες μέρες και οργανωμένες,με έχετε στήλη αρκετές φορές στην εντατική δολοφόνε με την εσκεμμένη και καλοσχεδιασμένη εγκληματικότητα Μπλοκάροντας και αφαιρώντας όλο το ιστορικό πόλων ετών Και συνεχίζετε με κτηνωδία ,μίσος απαλές και βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,σαν να είμαι ο μεγαλύτερος εγκληματίας η κατάδικος.Ζητώ την αυστηρή καταδίκη σας γεια 4 χρόνια σκλαβιά ,προσβολή ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου.Μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα υγείας ,παραλυσίας ,και σε άμεσο κίνδυνο σε καρδιολογικά άκρος επικίνδυνα ανά πάσα στιγμή Είσαστε καθάρματα δολοφόνοι που
προσπαθείτε τόσα χρόνια να με εξοντώσετε.Καλό τον αρμόδιο υπευθύνου να αναλάβει
τις εύθηνες του την παραίτηση του και την καταδίκη του.https://plus.google.com/u/0/101485749086663963516/posts

Εσύ γιατί απεγνωσμένα κανης σαν μανιακός ,που έχει πάθη κρίση πα...νικού προσπαθείς να αποκρύψεις τα γραφόμενα μου που είναι αμέτρητες χιλιάδες φορές.Προσπαθώντας να αμυνθώ γεια να σώσω την ζωή μου που με φτάσατε καθάρματα,σε στάδιο αυτοκτονίας.Τώρα με τις χιλιάδες μέρες και οργανωμένες,με έχετε στήλη αρκετές φορές στην εντατική δολοφόνε με την εσκεμμένη και καλοσχεδιασμένη εγκληματικότητα Μπλοκάροντας και αφαιρώντας όλο το ιστορικό πόλων ετών Και συνεχίζετε με κτηνωδία ,μίσος απαλές και βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,σαν να είμαι ο μεγαλύτερος εγκληματίας η κατάδικος.Ζητώ την αυστηρή καταδίκη σας γεια 4 χρόνια σκλαβιά ,προσβολή ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου.Μου έχετε προκαλέσει ανεπανόρθωτα προβλήματα υγείας ,παραλυσίας ,και σε άμεσο κίνδυνο σε καρδιολογικά άκρος επικίνδυνα ανά πάσα στιγμή Είσαστε καθάρματα δολοφόνοι που
 προσπαθείτε τόσα χρόνια να με εξοντώσετε.Καλό τον αρμόδιο υπευθύνου να αναλάβει 
 τις εύθηνες του την παραίτηση του και την καταδίκη του.https://plus.google.com/u/0/101485749086663963516/posts

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 2 δευτερόλεπτα ·

(1) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου