addthis

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Σταματώ την σελίδα να διασώσω ότι μου απέμενε από την φασιστική επιδρομή τον κανιβάλων Προβλήματα κινικοτας μου εχουν διμιουργιση από τα χιλιάδες καψώνια και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.2 Χρόνια καθηλωμένος ,ντροπή.Σεβασθείτε είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Σταματώ την σελιδα να διασώσω ότι μου απέμενε από την φασιστική επιδρομή τον κανιβάλων.Γεια 4 χρόνο κτήνη του facebook,ε βασάνιζαν συνεχώς κάθε δευτερόλεπτο .Πάντα με τις ευλογιές του facebook ,που γνώριζε τα πάντα Με ταπείνωσαν με υποτίμησαν την νοημοσύνη, την προσωπικότητα,καταπάτησαν και
εξευτέλισαν τα ανθρώπινα δικαιώματα μου.Με ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και πάντα με τις ευλογιές του facebook που τους παρέσχε συγκάλυψη και ασυλία,και εντολέα γεια διαβολικό θανατηφόρο εκγληματηκο κατάντημα.Ζητώ την ποινική δίωξη τους .Ζητώ να μου αποζημιώσουν όσα έχω υποστεί από τα καθάρματα.κτηνωδία ταραχή ψυχική οδύνη,φέρνοντας με πλύση εγκέφαλου σε σημείο αυτοκτονίας 3150προστυχη φυλακή χωρίς λόγο .Εκβιασμό με έτοιμη φόρμα να μου σχηματίσουν φρόνημα.χιλιάδες εκλύσεις sos και κανένας υπεύθυνος και ανίκανος δεν έκανε ποτέ τίποτα .έχω υποστεί πολλά προβλήματα από του βασανιστές.τώρα να παραιτηθούν υπεύθυνη γεια την κτηνωδία κατά εμού τόσα χρόνια ,ντροπή τα καθάρματα.Στα σίδερα τις φυλακής ,γεια τα βασανιστήρια

Σταματώ την σελιδα να διασώσω ότι μου απέμενε από την φασιστική επιδρομή τον κανιβάλων.Γεια 4 χρόνο κτήνη του facebook,ε βασάνιζαν συνεχώς κάθε δευτερόλεπτο .Πάντα με τις ευλογιές του facebook ,που γνώριζε τα πάντα Με ταπείνωσαν με υποτίμησαν την νοημοσύνη, την προσωπικότητα,καταπάτησαν και
εξευτέλισαν τα ανθρώπινα δικαιώματα μου.Με ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και πάντα με τις ευλογιές του facebook που τους παρέσχε συγκάλυψη και ασυλία,και εντολέα γεια διαβολικό θανατηφόρο εκγληματηκο κατάντημα.Ζητώ την ποινική δίωξη τους .Ζητώ να μου αποζημιώσουν όσα έχω υποστεί από τα καθάρματα.κτηνωδία ταραχή ψυχική οδύνη,φέρνοντας με πλύση εγκέφαλου σε σημείο αυτοκτονίας 3150προστυχη φυλακή χωρίς λόγο .Εκβιασμό με έτοιμη φόρμα να μου σχηματίσουν φρόνημα.χιλιάδες εκλύσεις sos και κανένας υπεύθυνος και ανίκανος δεν έκανε ποτέ τίποτα .έχω υποστεί πολλά προβλήματα από του βασανιστές.τώρα να παραιτηθούν υπεύθυνη γεια την κτηνωδία κατά εμού τόσα χρόνια ,ντροπή τα καθάρματα.Στα σίδερα τις φυλακής ,γεια τα βασανιστήρια

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 12 ώρες

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου