addthis

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Τώρα τομάρια εγκληματικές διεστραμένες προσωπικότητες,εάν υπάρχουν ,που όλα είναι ένα ψέμα όλα είναι εικονικά.Ζητώ την καταδίκη σας,και την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου.Ο ηθικός αυτουργούς είναι ο κάθε υπεύθυνος του facebook,γεια την κατάσταση που με έχετε φέρει.τώρα ζητώ την τιμωρίας την αποζημίωση γεια την ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ και όσο στην οικογένεια.Ήσαστε πραγματικά κτήνη ανίκανη να κάνετε τόσα χρόνια κάτι ντροπή σας .Ζητώ την επαναφορά τις αξιοπρέπεια μου πρόστυχη.Με την πλύση εγκεφάλου

Τώρα τομάρια εγκληματικές διεσταλμένες προσωπικότητες,εάν υπάρχουν ,που όλα είναι ένα ψέμα όλα είναι εικονικά.Ζητώ την καταδίκη σης,και την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου.Ο ηθικός αυτουργούς είναι ο κάθε υπεύθυνος του facebook,γεια την κατάσταση που με έχετε φέρει.τώρα ζητώ την τιμωρίας την αποζημίωση γεια την ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ και όσο στην οικογένεια.Ήσαστε πραγματικά κτήνη ανίκανη να κάνετε τόσα χρόνια κάτι ντροπή σας .Ζητώ την επαναφορά τις αξιοπρέπεια μου πρόστυχη.Με την πλύση εγκεφάλου και τα ναζί βασανιστήρια που πηγαίνατε ρε καθάρματα.Ναι γράφω αυτά που βιώνω και που με φέρατε ,κλινικά σε άσχημη κατάσταση δολοφονεί ,οργανωμένη με πλύση εγκέφαλου ,ικανό γεια αυτοκτονία.καθάρματα 47 μέρες συνεχόμενα καψόνι με βάρδιες ,συνεχεία στην εντατική παλιάνθρωποι.Δεν είμαι λαϊκιστής ούτω κάθαρμα είμαι πραγματικός ανθρώπους που παραβιάσατε με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τα δικαιώματα μου.τώρα να φύγουν όσοι έχουν αξιοπρέπεια

καθαρματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου