addthis

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Άνανδροι

Θέλω να ζήσω και εσείς κτηνωδία Βασανησμος κατα εμου απο ολους τους υπευθινους του facebook Θέλω να ζήσω και εσείς κτηνωδία  Ης ένδειξη κτηνωδίας και εγκληματικής βαρβαρότητας με τα χειρότερα βασανιστήρια, επί χρόνια με πολλές βίαιες ψυχοσωματικές βαρβαρότητες σε βαθμό κτηνωδίας, ζητώ να μου αφαιρέσουν από όλες τις σελίδες μου όλες η αναρτώσης.μουΒασανισμός κατά εμού από όλους τους υπευθύνους του facebook Θέλω να ζήσω και εσείς κτηνωδία Ης ένδειξη κτηνωδίας και εγκληματικής βαρβαρότητας με τα χειρότερα βασανιστήρια, επί χρόνια με πολλές βίαιες ψυχοσωματικές βαρβαρότητες σε βαθμό κτηνωδίας, ζητώ να μου διαγράφουν  από όλες τις σελίδες μου όλες η ανάρτησης.μου Να μήνη η σελίδα μόνο και η χρηστές τις κάθε σελίδας.Να επισυνάπτουν όλες η φωτογραφίες μου και να επισυναφτούν σε ένα φάκελο,γεια την νάζια φασιστική κατάχρηση .Με έχουν βασανίσει πολύ άσχημα.Ούτε ζώο να ήμουν ,που και πάλη θα είχαν πόση η ζωόφιλη και θα σας είχαν ξεσκίσει καθάρματα τόσα χρόνια τραμπούκοι δολοφόνοι εγκληματίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου