addthis

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Ζήτησα να διαγράφουν όλες μου η ανάρτησης από όλες τις σελίδες μου .Θα επισύναψης μόνο τις φωτογραφίες,και θα μού επιστρέψεις όλα τα μου αρέσει σε σελίδας να σκεφτώ εάν άξιζαν η όχι .Ξεκινά τώρα και διέγραφε όλες τις αναρτήσεις από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας) διαγράψετε τώρα όλες ,αυτά τα χρόνια τις όσες χιλιάδες είναι Αίτημα προσωπικό διότι κάνατε κατάχρηση καταπατήσατε τα ανθρώπινα δικαιώματα και με βασανίσατε με τα χειρότερα ναζί φασίστηκα βίαια ψυχοσωματικά εγκλήματα τώρα διαγράψετε όλα και άσε μόνο τους χρηστές κάθαρμα που θα πεθάνω γεια σας τα κτήνη Τουν βασανιστές παλιάνθρωποι

Ζήτησα να διαγράφουν όλες μου η ανάρτησης από όλες τις Δαλιδάς μου .Θα επισύναψης μόνο τις φωτογραφίες,και θα μού επιστρέψεις όλα τα μου αρέσει σε σελίδας να σκεφτώ εάν άξιζαν η όχι .Ξεκινά τώρα και διέγραφε όλες τις αναρτήσεις από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας) διαγράψετε τώρα όλες ,αυτά τα χρόνια τις όσες χιλιάδες είναι Αίτημα προσωπικό διότι κάνατε κατάχρηση καταπατήσατε τα ανθρώπινα δικαιώματα και με βασανίσατε με τα χειρότερα ναζί φασίστηκα βίαια ψυχοσωματικά εγκλήματα τώρα διαγράψετε όλα και άσε μόνο τους χρηστές κάθαρμα που θα πεθάνω γεια σας τα κτήνη Τουν βασανιστές παλιάνθρωποι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου