addthis

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ζητώ την καταδίκη τις ομάδας βοήθειας,και ηθικό αυτουργό το facebook.O Λόγος τέρμα δεν αΆλο ,με φέρατε σε τερματική κατάσταση παράλυση.Σε πληροφορώ ότι κάτι βρόμικα χρόνια βασανίστηκα του facebook με έφτασαν στο σημείο αυτό Σας έχω γράψει γεια το θέμα αυτό χιλιάδες φορές .Είναι γραμμένα παντού.επικοινώνησαν υπηρεσίες δίκες σας ,από εκτός Ελλάδας ,και είναι καταγεγραμμένα τα πάντα .Κατάχρηση κακουργήματα εγκλήματα.Μπορούν μέσο απορρήτου να βρεθούν και να πιστοποιήσουν την πλήρη κτηνωδία ,και την καταστροφή μου .Ζητώ να περάσετε αυτόφωρο εγκληματίες.Ψαχτώ στα γραφεία που έχετε στην μακρινή ήπειρο και βαλε ,θα βρεις πολλά από αυτά τα βασανιστήρια .Δεν ήμουν πρόστυχος ,παρά του ότι καταστρεφόμουν δεν ήθελα να κανό αυτήν την βρόμικη κατάσταση.Με ενημέρωσαν για τα πάντα.Πόο κό μου κάνατε εγκληματίες συντονίστε στις αρμόδιες αυτές υπηρεσίες και θα δείτε ότι όντος όχου ενημερωθεί τα χρονια αυτα

Προς τους φίλους τις σελίδας.Λόγο της μεγάλης υπερφόρτωσης η σελίδα .αδύνατη να ανοίξει κανονικά διότι πέρασε το όριο τον αριθμό την αξιοπρέπεια την κτηνωδία κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση ,και όλα τα ναζί βασανιστήρια είναι αδύνατον να δεχτώ φίλους στην σελίδα .Η σελίδα κολαστήριο όπως την αποκάλεσε ι ίδιοι.Με την λέξη μέσο mail γνωρίζουμε ότι η σελίδα σας έχει καταντήσει σωστό κολαστήριο κάντε υπομονέψει θα λήθη το απαράδεκτο απάνθρωπο πρόβλημα.Του απάντησα με ένα ασύχαστο.Η όλη αυτή κτηνωδία και σωματική εξάντληση που ήταν προσχεδιασμένα όλα,με ναζί λεκτικούς αριθμούς ,επί εκατομμύρια γράμματα μέρα νύχτα .την πλύση εγκεφάλου την υποδούλωση την κτηνωδία .ΚΑΙ ΤΙς 3150 Μερες ντροπής σε αποκλεισμό φυλακή μπλοκάρισμα απάνθρωπος εξευτελισμό.Μου έκανες σωματικές βλάβες στα άκρα και γενικά παραλυσία.Με βασανίζετε αλύπητα μέρα νύχτα,επί μήνες επί χρόνια.Με όλα αυτά την πλύση εγκεφάλου τα ακατανόητα φασίστηκα και εγκληματικά βασανιστήρια ,μου προξενούσαν προβλήματα.Διότι Άιν σε Κρατίνε 47 μέρες σε συνεργασία με άλλη γνωστόν ομάδα mail,μου άλλαξαν τα πάντα και κάθε ροΐ .αϋπνία διότι δεν έπαιζαν βασάνιζαν κανονικά ,σου έλεγαν μετά από 1 ώρα η φτανόντουσαν και ότι πιο απάνθρωπο έχει γνωρίσει η ανθρωπότητα.Με καθήλωσαν τα3 τελευταία χρόνια ,δεν μπορώ να κανό τίποτα παραλυσία από την κατάχρηση ,να σε περνά ύπνος στην καρέκλα και να είσαι στο πληκτρολόγιο .Τους έχω γράψει εκατομμύρια φορές.Κόπιες φορές είχαν λασκάρει και σταμάτησαν τα δάχτυλα να ματώνουν.Είναι δολοφόνοι με μακροχρόνιο ναζί πρόγραμμα.Αυτήν την στιγμή σας πληροφορώ ότι με έχουν  σε ακινησία ,από τα πολλά καψώνια.Πούλησα το αυτοκίνητο διότι δεν μπορούσα να μπω μέσα .Ότι χρειαστεί όπως το καλοκαίρι στην εντατική 4 φορές με ασθενοφόρο .Ντροπή σας σας εκλιπαρούσα και εσείς με βασανίζατε καθάρματα .Δεν θέλησα να κανό τίποτα ,επικοινώνησα με τον εισαγγελέα 4 φορές  ενδημήσασα ,και μου απάντησε τι γίνετε και τι χρειάζεται.Μου ζήτησε να πάρω τα στοιχεία τις ομάδας, το όνομα τον αριθμό ,ένα mail επικοινωνίας ,και ποτέ δεν μου τα έδωσαν.Έχω καλέσει πολύς φορές καμία ανταπόκριση μόνο φυλακή.Λόγο αποστάσεων με την έδρα τους ,δεν μπορεί να έχει αρμοδιότητα .Χρειάζονταν δικηγόροι να αναλάβουν την υπόθεση και να μεταβούν εκεί.Ο νομός δεν μπόρεσε να κάνη κάτι  ήθελε χαρτί από τον εισαγγελέα .και δεν έγινε ποτέ τίποτα..Διότι νομίζουν ότι μπορούν να βασανίζουν και να εξουσιάζουν τον πλανήτη.Κατήγορο και καταγελώ το facebook ,με με κι του συγκάλυψη έγιναν όλα αυτά .Ντροπή σας κτήνη βασανιστές μου κάνατε βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Είμαι όλα τα χρόνια μου στο διαδίκτυο και γενικά ,δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου