addthis

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

"Type Center SA" να αφαιρέσεις την Σελίδα . Είναι ποτέ δυνατόν να έχω μέσα στην σελίδα μου αυτούς του βασανιστές του facebookπου μου έχουν κάνη μεγάλο κακό σε βαθμό παραλυσίας επί 3 χρόνια από τα ναζί βασανιστήρια καλύτερα να πεθάνω παρά αυτά τα καθάρματα σε σελίδα μέσα .Και άπορο πού to facebook τους έχει ακόμα έξω να με προκαλούν και να κάνουν ναζί βασανιστήρια .στην δικαιοσύνη τα καθάρματα που μου έκαναν κακό η τραμπούκοι η αιμοχαρής η κανίβαλοι ζητώ να εξαφανιστούν από το σπίτι μου που μου κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση .

"Type Center SA" να αφαιρέσεις την Σελίδα . Είναι ποτέ δυνατόν να έχω μέσα στην σελίδα μου αυτούς του βασανιστές του facebookπου μου έχουν κάνη μεγάλο κακό σε βαθμό παραλυσίας επί 3 χρόνια από τα ναζί βασανιστήρια καλύτερα να πεθάνω παρά αυτά τα καθάρματα σε σελίδα μέσα .Και άπορο πού to facebook τους έχει ακόμα έξω να με προκαλούν και να κάνουν ναζί βασανιστήρια .στην δικαιοσύνη τα καθάρματα που μου έκαναν κακό η τραμπούκοι η αιμοχαρής η κανίβαλοι ζητώ να εξαφανιστούν από το σπίτι μου που μου κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου