addthis

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Αυτή είναι η κατάσταση που δεν θέλησα ποτέ,και ούτε καν σε άτομα δικά μου να αναγράψω την κτηνωδία αυτή.Δεν είναι μια ώρα μια μέρα ούτε 3 χρόνια.Εάν Βάλης την αντιστοιχία ενός μέσου χρηστή, την ημέρα επί 24 ώρες και που η μέρα δεν είχε τελειωμό πολύς φορές άσος και να έφτανα και τις 7 μέρες συνεχόμενα χωρίς ύπνο.Έφτασα 47 μέρες ,φρικτού και εξευτελιστικού βασανισμού τα τέρατα.Κάλεσα υπηρεσίες του facebook,και μου απαντούσαν με εκφοβισμό και προσβολή .Στα υποτιθέμενα γραφεία γεια την παρενόχληση που μου επέβαλες 30 μέρες μου έγραφαν ,εάν νομίζετε ότι δεν είναι έτσι στην τάδε υπηρεσία.Αρχικά άρχιζαν με φοβερά και επέμεναν , Μέχρι που έγραφαν σαν πλακάτ ,ότι του τελευταίους 6 μήνες κάνετε συνεχεία παραπτώματα.Είναι γραμμένα και εκεί εκατοντάδες φορές τους έγραφα .Κανένας δεν συνέχισε όλοι εξαφανιζόντουσαν Δεν ήθελα να γόνο γλοιώδης εκμεταλλευτής ,ούτε επέρριψα σε κανένα ,γεια το σοβαρό πρόβλημα μου με τα καθάρματα του εγκληματίες ομάδα και βοήθεια.Έφτανα στο βάθος της κτηνώδης κατάστασης,και φυσικά ήξερα ότι έπαιρναν εντολές αλά υπήρχε και εντολέας.Διότι μια από τις κόπιες φορές μου είχε ζήτηση ,ο εισαγγελέας,πρέπει να υπάρχει εντολέας και τα στοιχεία του εντολέα. Να έφευγα από που από το σπίτι μου, παντού ηλεκτρονική παρενόχληση,εκφοβισμό να μην ξαναπατήσω στην Wikipedia ,να μην ξαναπατήσω σε σελίδα τις Microsoft.Να μην έχω καμία σχέση σελίδες που έγραφαν γεια φιλανθρωπία,οπός με τον bill .... πριν 2 Χριστούγεννα ,μου είχαν επιβάλει σε 24 ώρες 240 μέρες αποκλεισμό.Τα αλλά χρωστούμενα τα ιδία .Επιτρεπόταν να με βάζουν να κανό δήλωση ότι δεν θα το ξανακάνω,και με εκβιασμό,με πάταγων στην κοινότητα να μαθό τρόπους και όρους.Την στιγμή που έχω γραφτή σχεδόν σε όλες τις κατάστασης ,και δεν με ενόχλησε κανένας..γεια 2 χρόνια τους είχα δήλωση ότι σταματώ στους 602 αριθμούς .Κλάδωσε δεν θόλο καμία παρτίδα με αριθμούς .Επί 2 χρόνια κανένα αριθμό αν και δεν με άρεσες ποτέ .Είναι ένα μπέρδεμα ,γεια παρά πολλούς που νομίζοντας ότι έχοντας ,πόλους αριθμούς υπερέχεις κοινωνικά και αλά πολλά Δεν μάλωσα ποτέ με άνθρωπο στην ζωή μου ,και με όλους έχω την καλημέρα .πριν 2 μέρες μου επέβαλαν 30 μέρες με πρόστυχο και εγκληματικό ,την στιγμή που η προηγούμενη 360 μέρες είχε λήξη πριν 3 ψώρες τόσο μίσος τόσο κτηνωδία .120 μέρας μέσα στο ένα μηνά ,προκαταβολικά.Τι να γράψω αυτά είναι αθλιότητες και γεια μη φυσιολογικά όντα.Και την πιο προηγούμενη μου έγραφαν ότι είναι ακόμα 4 ώρες.Μετά τις 4 ώρες άνοιξαν κανονικά και μέσα σε 2 λεπτά ,βγάζει και γραφή 21 μέρες ακόμα.Είσαστε εμπλουτισμένη με γνώσης με μια τέλεια κατάσταση που την σεβάστηκα,και ούτε ποτέ παρανόμησα,και με τσαλαπατήσατε σαν σκουπίδι ,υποτιμήσατε την νοημοσύνη ,και όλα τα κατά τοα ανθρώπου,και ποτέ δεν λύγισα να εκδικηθώ η να κρατήσω κάτι μέσα μου

8888

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου