addthis

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Σε καταγγέλλω προσωπικά facebook ,δεν σου ζητητής ποτέ κάτι ,αλλά τώρα με αργοπεθαίνετε ,εγκληματικά σας καταγελώ σε όλο το διαδίκτυο γεια την κτηνωδία σου .Μπέη μπροστά η ψύχη μου που είναι,η ασπίδα της ζωής μου .Είσαστε απάνθρωποι με εγκληματικές δολοφονικές ανεργίες κατά εμού Και φυσικά τον υπεύθυνο που είναι ηθικός αυτουργός ζητώ την καταδίκη σου γεια όλα αυτά τα εγκλήματα, και τα σωματικά προβλήματα που μου έχετε κάνη Τι θέλετε από έμενα και συνεχώς μου κάνετε βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ στην δικαιοσύνη και ζητώ επέμβαση εισαγγελέα Σας καταγελώ στο ηλεκτρονικό έγκλημα γεια ηλεκτρονική παρενόχληση επί χιλιάδες φορές.Το μίσος και νη κτηνωδία που συμπεριφέρονται είναι κτηνωδία .Είμαι άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα ,να με βασανίζετε ζητώ να σας πάνε αυτόφωρο διεστραμμένη γεια διατάραξη ,ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα.Καλό ε[επιτέλους το facebook που στα τόσα χρόνια ,μου έχουν δημιούργησε η βασανιστές ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,εγκληματικής μορφής με πλύση εγγεφαλου6 .Με τις εκατοντάδες συνεχόμενες μέρες μου παρουσιάσατε με τα φασιστικά βασανιστήρια σωματικές βλάβες .Γνωρίζετε τα πάντα ,αλλά ποτέ δεν κάνατε τίποτα .Τώρα τον εισαγγελέα και να αρχίσει από Έρσης.έχετε καταντήσει την σελίδα κολαστήριο

Σε καταγγέλλω προσωπικά facebook ,δεν σου ζητητής ποτέ κάτι ,αλλά τώρα με αργοπεθαίνετε ,εγκληματικά σας καταγελώ σε όλο το διαδίκτυο γεια την κτηνωδία σου .Μπέη μπροστά η ψύχη μου που είναι,η ασπίδα της ζωής μου .Είσαστε  απάνθρωποι  με εγκληματικές δολοφονικές ανεργίες  κατά εμού Και φυσικά τον υπεύθυνο που είναι ηθικός αυτουργός ζητώ την καταδίκη σου γεια όλα αυτά τα εγκλήματα, και τα σωματικά προβλήματα που μου έχετε κάνη  Τι θέλετε από έμενα και συνεχώς μου κάνετε βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ στην δικαιοσύνη και ζητώ επέμβαση εισαγγελέα  Σας καταγελώ στο ηλεκτρονικό έγκλημα γεια ηλεκτρονική παρενόχληση επί χιλιάδες φορές.Το μίσος και νη κτηνωδία που συμπεριφέρονται είναι κτηνωδία .Είμαι άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα ,να με βασανίζετε ζητώ να σας πάνε αυτόφωρο διεστραμμένη γεια διατάραξη ,ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα.Καλό ε[επιτέλους το facebook που στα τόσα χρόνια ,μου έχουν δημιούργησε η βασανιστές ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,εγκληματικής μορφής με πλύση εγγεφαλου6 .Με τις εκατοντάδες συνεχόμενες μέρες μου παρουσιάσατε με τα φασιστικά βασανιστήρια σωματικές βλάβες .Γνωρίζετε τα πάντα ,αλλά ποτέ δεν κάνατε τίποτα .Τώρα τον εισαγγελέα και να αρχίσει από Έρσης.έχετε καταντήσει την σελίδα κολαστήριο

3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου