addthis

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Σας καταγγέλλω στο facebook και το καθιστώ υπεύθυνο γεια όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα κατά εμού από την κτηνώδη ομάδα και βοήθεια γεια τα απάνθρωπα βασανιστήριο;α .Εκγληματητε κατά εμού που με βασανίζετε 4 χρονιά και θέλετε συνεχεία .Στον εισαγγελέα θέλετε γεια τα ναζί και κτηνώδη βασανιστήρια.Με ποιο δικαίωμα μου κάνετε αυτά τα φασίστηκα,την στιγμή που μου έχετε προξενήσει αμέτρητες σωματικές βλάβες με τους λεκτικούς και την ηλεκτρονική παρενόχληση Επιβεβαιώστε το λογαριασμό σας τηλεφωνικά Ο αριθμός τηλεφώνου που χρησιμοποιείτε μπορεί να επαληθεύσει μόνο ένα λογαριασμό. Μόλις δώσετε τον αριθμό σας, θα λάβετε έναν κωδικό τον οποίο μπορείτε να πληκτρολογήσετε στο Facebook για να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας. Μου ζητάτε πάλη κινητά ,είναι το καψώνι που κάνατε παλαιοτέρα .Τι θέλετε και δεν έχετε την πυγμή να μου το πείτε και με βασανίζετε .

Σας καταγγέλλω στο facebook και το καθιστώ υπεύθυνο γεια όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα κατά εμού από την κτηνώδη ομάδα και βοήθεια γεια τα απάνθρωπα βασανιστήριο;α .Εκγληματητε κατά εμού που με βασανίζετε 4 χρονιά και θέλετε συνεχεία .Στον εισαγγελέα θέλετε γεια τα ναζί και κτηνώδη βασανιστήρια.Με ποιο δικαίωμα μου κάνετε αυτά τα φασίστηκα,την στιγμή που μου έχετε προξενήσει αμέτρητες σωματικές βλάβες με τους λεκτικούς και την ηλεκτρονική παρενόχληση Επιβεβαιώστε το λογαριασμό σας τηλεφωνικά Ο αριθμός τηλεφώνου που χρησιμοποιείτε μπορεί να επαληθεύσει μόνο ένα λογαριασμό. Μόλις δώσετε τον αριθμό σας, θα λάβετε έναν κωδικό τον οποίο μπορείτε να πληκτρολογήσετε στο Facebook για να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας. Μου ζητάτε πάλη κινητά ,είναι το καψώνι που κάνατε παλαιοτέρα .Τι θέλετε και δεν έχετε την πυγμή να μου το πείτε και με βασανίζετε .

3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου