addthis

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Ζητώ την άμεσα απομάκρυνση τον βασανιστών που με κτηνωδία συνεχίζουν τα κακουργήματα Ζητώ τώρα να φύγετε από κοντά μου.Κατήγορο όλους εσάς που όλοι γνωρίζατε την βρόμικη εγκληματική κατάσταση.Δεν έχετε καθόλου ίχνος ανθρώπινης ,κατάστασης,συνεχώς βίαια κατάχρηση και βίαια ψυχοσωματικά Βασανιστήρια.Συμμορφωθείτε βάρβαρη ,έχετε να κάνετε με ανθρώπους και όχι με σκουπίδια ,η βρομιάρηδες .Να φύγετε όλοι δεν έχετε καμία θέση ανάμερα μας,αίσχος

Ζητώ την άμεσα απομάκρυνση τον  βασανιστών που με κτηνωδία συνεχίζουν τα κακουργήματα Ζητώ τώρα να φύγετε από κοντά μου.Κατήγορο όλους εσάς που όλοι γνωρίζατε την βρόμικη εγκληματική κατάσταση.Δεν έχετε καθόλου ίχνος ανθρώπινης ,κατάστασης,συνεχώς Βάια καταχώρηση και βίαια ψυχοσωματικά Βασανιστήρια.Συμμορφώθηκε  βάρβαρη ,έχετε να κάνετε με ανθρώπους και όχι με σκουπίδια ,η βρομιάρηδες .Να φύγετε όλοι δεν έχετε καμία θέση ανάμερα μας,αίσχος  .Ήθελαν η τραμπούκοι ομάδα και βοήθεια να μου κάνουν καψώνι ,που δεν έχει σταματήσει ποτέ,μου ζητούσαν Άλο κινητό .Τι λες ρε ανόητε αυτό ήταν όλο βασανιστή.Ζητώ την ηθική και γενικά αποζημίωση γεια όλα αυτά τα εγκλήματα κατά εμού .Την αξιοπρέπεια την ψυχική οδύνη, στο σπίτι σας καθάρματα να τα κάνετε αυτά .Παλιάνθρωποι .Είμαι άνθρωπος και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κάνης το παραμικρό.Ζητώ να τους πάτε αυτόφωρο γεια εγκληματικές ενέργειες ψ,με την συγκάλυψη την δική σας facebook,που είμαι γραμμένος κα;ι σέβομαι και τυρό τους όρους .Ντροπή σας ναι σε όλους

59260

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου