addthis

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ζητώ την σύλληψη του ιδίου του facebook και την καταδίκη του μαζί με το επιτελείο .Ξεχάσατε ότι είμαι άνθρωπος και όχι πτώμα όχι μετοχή όχι σκουπίδι ντροπή σας Είναι ντροπή τόσα χρόνια ,που με βασανίζουν μου έχουν κάνη στα πάντα μεγάλο κακό .Μέχρι στο βαθμό παραλυσίας η ρατσιστές από τις χιλιάδες ώρες λεκτικούς αριθμούς Κάνετε απάνθρωπα βρόμικα και πρόστυχα ,κάνω ανάρτηση και την αλλάζετε και βάζετε μια περσινοί γεια τ6οσα ηλίθιο με έχετε πέραση.Ζητώ την πληρών αποκατάσταση βάση νομού γεια όλα αυτά που έχω υποστεί,είναι ντροπή μια τέτοια κατάσταση να έχει εσάς τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια ,που δεν σέβεστε τίποτα όσο γεια το facebook γνωρίζει τα πάντα και ζητώ την τιμάρια του .Κάθε πλήκτρο που πάτο ,υποφέρω από τους πόνους απάνθρωποι αδίστακτη εκβιαστές τώρα ζητώ αυτά που υα έχετε τσαλαπατήσει βανδαλική είναι ηλίθιο να ασχολιέστε με ότι νομίζετε και να με βασανίζετε τόσα χρόνια

Ζητώ την σύλληψη του ιδίου του facebook και την καταδίκη του μαζί με το επιτελείο .Ξεχάσατε ότι είμαι άνθρωπος και όχι πτώμα όχι μετοχή όχι σκουπίδι ντροπή σας Είναι ντροπή τόσα χρόνια ,που με βασανίζουν μου έχουν κάνη στα πάντα μεγάλο κακό .Μέχρι στο βαθμό παραλυσίας η ρατσιστές από τις χιλιάδες ώρες λεκτικούς αριθμούς Κάνετε απάνθρωπα βρόμικα και πρόστυχα ,κάνω ανάρτηση και την αλλάζετε και βάζετε μια περσινοί γεια τ6οσα ηλίθιο με έχετε πέραση.Ζητώ την πληρών αποκατάσταση βάση νομού γεια όλα αυτά που έχω υποστεί,είναι ντροπή μια τέτοια κατάσταση να έχει εσάς τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια ,που δεν σέβεστε τίποτα όσο γεια το facebook γνωρίζει τα πάντα και ζητώ την τιμάρια του .Κάθε πλήκτρο που πάτο ,υποφέρω από τους πόνους απάνθρωποι αδίστακτη εκβιαστές τώρα ζητώ αυτά που υα έχετε τσαλαπατήσει βανδαλική είναι ηλίθιο να ασχολιέστε με ότι νομίζετε και να με βασανίζετε τόσα χρόνια322537_50096214

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου