addthis

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

E---Cr--e.com · Προτεινόμενη Σελίδα Τι μπορείτε να κάνετε Στείλτε μήνυμα στο διαχειριστή της Σελίδας "EatCrete.com" Μπορείτε να του ζητήσετε να αφαιρέσει τη Σελίδα Κάνετε κατάχρηση στην σελίδα μου ζητώ τώρα όποιος είναι υπεύθυνος να παρά την σελίδα.Και να σταματήσουν η ομάδα και η βοήθεια τον τραμπουκισμό,την καταπάτηση και την καταπάτηση, σε μια σελίδα κολαστήριο με 3021 μέρες πρόστυχη και βρομερή φυλακή αποκλεισμό μπλοκάρισμα και χιλιάδες απάνθρωπα .ζητώ την καταδίκη σας,γεια αυτά τα εσκεμμένα θανατηφόρα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Σας έχει παρεχωρήθη χώρος που καλύπτετε χιλιάδες διαφήμισης .Είναι κατάχρηση είναι ρατσισμός είναι στο πρόγραμμα εγκληματικής εξόντωσης κατά εμού .ζητώ να μην ξαναμπούν μέσα στην σελίδα .Είμαι αλλεργικός όταν τις βλέπω μου θυμίζουν τα απάνθρωπα βασανιστήρια που μου έχετε κάνη πάντα με τις ευλογιές του facebook, που φέρει όλη την ευθύνη,και γνωρίζει τα πάντα ζητώ την καταδίκη σας και την επαναφορά προσωπικότητας και σωματικής βλάβης από τα χιλιάδες ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .με έχετε φτάσει στο σημείο από όλα αυτά τα καψόνια λεκτικούς ,χιλιάδες ώρες με βάρδιες Ηλεκτρονική παρενόχλησης εικονικές αποσύνδεσης 47 μέρες μετά γεια τον κωδικό.Με έχετε καθήλωση σε βαθμό παραλυσίας έγινε οργή αυτό το κτηνώδες κακούργημα που κάνατε.και ζητά την αποκαταστήσω όλες τις ναζί βασανιστριών ,είναι ντροπή ,α καλό το facebook, 4 χρόνο μέρα νύχτα,και αντί αυτού να συγκαλύπτει τους εγκλιμάτιζες .Τους παρέχει συγκάλυψη ασυλία ,εντολέα γεια τέλειο οργανωμένο έγκλημα κατά εμού .Με κυνηγάτε χρόνια να υπογράψω φόρμα έτοιμοι να μου κάνετε φρόνημα .Ζητώ την καταδίκη σας αού την δικαιοσύνη .Είμαι άνθρωπος και όχι μετοχή, η σκουπίδι.

διαφιμισηE---Cr--e.com · Προτεινόμενη Σελίδα  Τι μπορείτε να κάνετε  Στείλτε μήνυμα στο διαχειριστή της Σελίδας "EatCrete.com" Μπορείτε να του ζητήσετε να αφαιρέσει τη Σελίδα Κάνετε κατάχρηση στην σελίδα μου ζητώ τώρα όποιος είναι υπεύθυνος να παρά την σελίδα.Και να σταματήσουν η ομάδα και η βοήθεια τον τραμπουκισμό,την καταπάτηση και την καταπάτηση, σε μια σελίδα κολαστήριο με 3021 μέρες πρόστυχη και βρομερή φυλακή αποκλεισμό μπλοκάρισμα και χιλιάδες απάνθρωπα .ζητώ την καταδίκη σας,γεια αυτά τα εσκεμμένα θανατηφόρα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Σας έχει παρεχωρήθη χώρος  που καλύπτετε χιλιάδες διαφήμισης .Είναι κατάχρηση είναι ρατσισμός είναι στο πρόγραμμα εγκληματικής εξόντωσης κατά εμού .ζητώ να μην ξαναμπούν μέσα στην σελίδα .Είμαι αλλεργικός όταν τις βλέπω μου θυμίζουν τα απάνθρωπα βασανιστήρια που μου έχετε κάνη πάντα με τις ευλογιές του facebook, που φέρει όλη την ευθύνη,και γνωρίζει τα πάντα ζητώ την καταδίκη σας και την επαναφορά προσωπικότητας και σωματικής βλάβης από τα χιλιάδες ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .με  έχετε φτάσει στο σημείο από όλα αυτά τα καψόνια λεκτικούς ,χιλιάδες ώρες με βάρδιες Ηλεκτρονική παρενόχλησης εικονικές αποσύνδεσης 47 μέρες μετά  γεια τον κωδικό.Με έχετε καθήλωση σε βαθμό παραλυσίας έγινε οργή αυτό το κτηνώδες κακούργημα που κάνατε.και ζητά την αποκαταστήσω όλες τις ναζί βασανιστριών ,είναι ντροπή ,α καλό το facebook, 4 χρόνο μέρα νύχτα,και αντί αυτού να συγκαλύπτει τους εγκλιμάτιζες .Τους παρέχει συγκάλυψη ασυλία ,εντολέα γεια τέλειο οργανωμένο έγκλημα κατά εμού .Με κυνηγάτε χρόνια να υπογράψω φόρμα έτοιμοι να μου κάνετε φρόνημα .Ζητώ την καταδίκη σας αού την δικαιοσύνη .Είμαι άνθρωπος και όχι μετοχή η σκουπίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου