addthis

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Ζητώ από το facebook που γνώριζε τα πάντα,την παραίτηση του λόγο μι ικανότητας της όλης κατάστασης,διότι εσύ είσαι ηθικός αυτουργός τώρα να να βρεις του αρμοδίους που ήταν ανίκανη τόσα χρόνια .Είμαι άνθρωποςΠριν συνεχίσω πρέπει επιτέλους κάποιος πρέπει να σας δίωξη τέλειος από το facebook.Δεν μπορείτε εσείς να κάνετε ότι θέλετε είτε από μονή σας είτε από εντολέα σκηνοθεσία στο σχέδιο εξόντωσης

Πριν συνεχίσω πρέπει επιτέλους κάποιος πρέπει να σας δίωξη τέλειος από το facebook.Δεν μπορείτε εσείς να κάνετε ότι θέλετε είτε από μονή σας είτε από εντολέα σκηνοθεσία στο σχέδιο εξόντωσης μου.Σας έχω γράψει δεν θα κάνετε στην σελίδα τίποτα ούτε διαφήμισης.Τι προσπαθείτε κομπλεξική να κάνετε Βύζαντα συνεχώς μόστρα μια διαφήμιση.Γευτώ ρε διεφθαρμένη ,με ποιο δικαίωμα.Δεν σας φτάνει που έχετε γέμιση κάθε κενό με διαφήμιση παντού.Πρέπει να το καταλάβετε ότι κάνετε ναζισμό φασισμό τραμπουκισμό καλά οργανωμένο.Με κινάγατε μέρα νύχτα και θα σας αφήσω στην σελίδα με 3014 μέρες πρόστυχη φυλακή ,πραγματική με καταναγκαστικά έργα.Όχι καθάρματα δεν θα το ανεχτώ ποτέ .Ζητώ την καταδίκη σας γεια όλα τα εγκλήματα και κακουργήματα που έχετε κάνη σε βάρος μου .Καλό το facebook,η να πάρει αυτά τα κτήνη από την σελίδα να τα παραπέμπει στην δικαιοσύνη γεια κακούργημα με σωματικές βλάβες .Η να τους παρά να τα κάνουν αυτά τα κακούργημα στους ιδίους.Δεν μπορεί να με κινάγατε αλύπητα βασανιστές και να με έχετε συνεχώς σε πλύση εγκεφάλου.Που βρισκόμαστε διεφθαρμένη κακοποιοί σε ναζί στρατόπεδα.Τώρα βρίσκομαι στην σελίδα κολαστήριο,και βασανισμού του facebook.ζητώ την δίωξη σας νομικά,και την καταδίκη σας .Όλα αυτά θα τα αναλάβει γεια έμενα το ίδιο το facebook διότι βασανίστε κτήνη μου έχετε προξενήσει προβλήματα σοβαρά.και ο Άλος λόγος όπως μου είπε ο εισαγγελέας,θα πρέπει να πάω στην έδρα τους να καταθέσω κατά τον εγκλήματος στην εκεί δικαιοσύνη .Πράγμα αδύνατον.Από τα κεντρικά Αθηνών ,με ενημέρωσαν ,γεια την ηλεκτρονική παρενόχληση που είναι κακούργημα,να τους προσκομίσω ακριβή στοιχεία ομάδας αριθμό ομάδας και mail επικοινωνίας .Αυτό το Έχω ζήτηση αλλά δεν μου έδωσαν ποτέ τίποτα η σκοτεινή εγκληματίες και γευτώ όχι με τον ρυθμό και την συχνότητα να γίνουν και δολοφόνοι κατά εμού,είναι ικανή γεια τα πάντα .Αυτά που μου κάνουν μέρα νύχτα είναι κόλαση Ζητώ από το facebook που γνώριζε τα πάντα,την παραίτηση του λόγο μι ικανότητας της όλης κατάστασης,διότι εσύ είσαι ηθικός αυτουργός τώρα να  να βρεις του αρμοδίους που ήταν ανίκανη τόσα χρόνια .Είμαι άνθρωπος το καταλαβαίνετε ζητώ την καταδίκη σας γεια όλο το εγκληματικό σχέδιο κατά εμού .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου