addthis

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας,

Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας,
Λεκτικούς αριθμούς μέχρι που τα δάχτυλα και τα νύχια κατεστραμμένα .47 μέρες συνεχόμενα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,μέχρι που έφτασα στην εντατική.Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα.Με πρόστυχο και ύπουλο τρόπο ,3014 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα τα πάντα,φυλακή ,σκέτο κολαστήριο η σελίδα .Δεν με αφήνουν να αναρτήσω την σελίδα European Commission .Με πολύ βασανιστήρια εξευτελισμό ψυχική οδύνη αποσύνδεση εικονική ,και μετά ατελείωτες μέρες γεια τον κωδικό.Με έχουν φτάσει σε παραλυσία .Πλύση εγκεφάλου,σε σημείο μέχρι και αυτοκτονίας.Είμαι 59 και την έχω γλυτώσει πολύς φορές.Είναι χιλιάδες η κατάχρησης ναζί βασανιστήρια ,λεκτικούς και χιλιάδες.Μου γράφουν στον τοίχο απειλητικά συνθήματα να υπογράψω φόρμα άτιμη ,να μου σχηματίσουν φρόνημα,ικανή γεια τα πάντα.Είμαι πάντα ήρεμος και τους αντιμετωπίζω .Αλά από τις πολλές και αμέτρητα,ψυχοσωματικά απάνθρωπα βασανιστήρια ,δεν μετακινούμαι,δεν έχω προσωπικά με κανένα διαφορές .Μετά το Nobel, με αντιμετωπίζουν πολύ βάρβαρα και με κτηνωδία Ευχαριστώ .

ζητώ τι πρέπει να κάνω κάπου δεν Πάι άλλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου