addthis

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Κάλεσα το facebook χιλιάδες φορές και δεν έδωσε καμία σημασία .Το καταγελώ πάλι γεια την συγκάλυψη αυτόν τον τραμπούκων βασανιστών που έχεις την ομάδα και την βοήθεια Είσαι συνένοχος σε αυτήν την εγκληματική ενεργεία 4 χρόνο με βασανίζετε .Να τους πάρετε στα σπίτια σας Σας καταγελώ και ζητώ την τιμάρια σας. μου έχετε κάνη μεγάλο κακό και συνεχίζεται.Σας καταγελώ γεια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια, σε όλο το διαδίκτυο και στον ΟΗΕ ,γεια μι ικανότητα τόσα χρόνια .εάν έχεις φιλότιμο και ανθρωπιά. Η αποστολή αιτημάτων φιλίας από το λογαριασμό σας έχει μπλοκαριστεί για 7 ημέρες Τώρα τι ερώτηση είναι αυτή που μου κάνης ,η κατάσταση είναι οπός πάντα εικονική και ψευδή .Δεν είμαι ανόητος να καλέσω άγνωστα άτομα.Δεν καλό τ6οσα και τόσα.Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής να το καταλάβετε καλά δεν με ενδιαφέρουν αυτά .Αυτά είναι τα πρόστυχα που πάντα είναι ψευδή.Δεν έχω ανάγκη από φίρμες διότι όλη αυτή που είναι μέσα είμαστε φίλη.Όλοι η καλλιτέχνες δεν άπυρη περίπτωση εκτός εάν ένια καινούργιος .ΜΗ μου πουλάς παραμύθια τι να σας Πο δεν είναι σωστά πράγματα να κάθεστε να ασχολιέστε με έμενα και να γράφετε πρόστυχη ψέμα που μισό αφάνταστα .

Η αποστολή αιτημάτων φιλίας από το λογαριασμό σας έχει μπλοκαριστεί για 7 ημέρες Τώρα τι ερώτηση είναι αυτή που μου κάνης ,η κατάσταση είναι οπός πάντα εικονική και ψευδή .Δεν είμαι ανόητος να καλέσω άγνωστα άτομα.Δεν καλό τ6οσα και τόσα.Δεν έχω τάσης αυτοπροβολής να το καταλάβετε καλά δεν με ενδιαφέρουν αυτά .Αυτά είναι τα πρόστυχα που πάντα είναι ψευδή.Δεν έχω ανάγκη από φίρμες διότι όλη αυτή που είναι μέσα είμαστε φίλη.Όλοι η καλλιτέχνες δεν άπυρη περίπτωση εκτος εάν ένια καινούργιος .ΜΗ μου πουλάς παραμύθια τι να σας Πο δεν είναι σωστά πράγματα να κάθεστε να ασχολιέστε με έμενα και να γράφετε πρόστυχη ψέμα που μισό αφάνταστα .Θα μου πεις γεια φίρμες ίσωσα ΙΣΑ που τους εκτιμώ όλους και στο ξαναλέω ξενέρωτε σε όλους είμαι γνωστός .τι να τον κάνω το άγνωστο ανόητε Δεν έχεις το δικαίωμα να με  προσβάλεις ανεγκέφαλε και υποτιμάς την νοημοσύνη Αίσχος δεν βάζετε ταξη έχετε χαράξει την πορεία αυτήν τη πρόστυχη .Ρίξε φυλακή και μην μου ξανακάνεις αυτέ τιε ερώτησης ντροπή σας 40 χρόνια ανόητοι ασχολούμαι τους γνωρίζω .Θα μου βγεις και από πανό γεια αριθμούς .Αντιστοιχούν η αριθμοί αυτή που έχω τόσα χρόνια περίπου στα 1000 την στιγμή που Αλή ξεκινήσεις μετά από χρόνια ,και βρίσκονται στο β πέρασε τα 5000 πρώτα.Που νόμιζε ρε ότι βρισκόμαστε η νομιζης ότι δεν έχω γνωριμίες παντού .Δεν κανό διάκρισης ότι αυτός εναι ο τάδε .Δεν πάσχω από προσωπολατρία ούτε από τίποτα πρόστυχη και εκβιαστές εάν Βάλης ανόητε της ώρες και την συχνότητα βγαίνουν 50 χρόνια  χρήση ενός απλού χρηστή.άντε ρε κομπλεξική μα τόσο Απούρε είσαστε στην ζωή και γενικά στην συμπεριφορά και στην κοινωνία παλιάνθρωποιλλλλλλλλλλλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου