addthis

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Είμαι γραμμένος στο facebook, και σέβομαι και τηρώ όρους της όλης κατάστασης .Δεν παρανόμησα ποτέ δεν έκανα τίποτα το άνομο ,και δεν έχω κανένα παράπονο από την όλη κατάσταση του facebook. Από την άλλη ως γνωστό με βασανίζουν απάνθρωπα με κτηνώδη ένστικτα με υποτίμηση νοημοσύνης την προσβολή ,την βίαια ψυχοσωματική συμπεριφορά .μου έχουν επιφέρει μεγάλο κακό .Δεν γίνετε Άλο πια γνωρίζετε το θέμα.Δεν είναι παράπονα αυτά που κανό ,είναι μια μικρή περιγραφή από αυτά που βιώνω καθημερινά.τα παρακάτω τα γνωρίζετε κατά γράμμα.Ζητώ να σεβαστείτε ,και να φύγουν αυτή η ομάδα και βοήθεια ,που έχουν κάνη εκατομμύρια βασανιστήρια.Και φυσικά ας μην γελιόμαστε τροφοδότης τους τροφοδότη από εσάς .Ιάσατε συνυπεύθυνη σε όλο αυτό το απάνθρωπο και κτηνώδες σκηνικό .Τους παροτρύνετε τους παρέχετε συγκάλυψη και ασυλία .

Είμαι γραμμένος στο facebook, και σέβομαι και τηρώ όρους της όλης κατάστασης .Δεν παρανόμησα ποτέ δεν έκανα τίποτα το άνομο ,και δεν έχω κανένα παράπονο από την όλη κατάσταση του facebook. Από την άλλη ως γνωστό με βασανίζουν απάνθρωπα με κτηνώδη ένστικτα με υποτίμηση νοημοσύνης την προσβολή ,την βίαια ψυχοσωματική συμπεριφορά .μου έχουν επιφέρει μεγάλο κακό .Δεν γίνετε Άλο πια γνωρίζετε το θέμα.Δεν είναι παράπονα αυτά που κανό ,είναι μια μικρή περιγραφή από αυτά που βιώνω καθημερινά.τα παρακάτω τα γνωρίζετε κατά γράμμα.Ζητώ να σεβαστείτε ,και να φύγουν αυτή η ομάδα και βοήθεια ,που έχουν κάνη εκατομμύρια βασανιστήρια.Και φυσικά ας μην γελιόμαστε τροφοδότης τους τροφοδότη από εσάς .Ιάσατε συνυπεύθυνη σε όλο αυτό το απάνθρωπο και κτηνώδες σκηνικό .Τους παροτρύνετε τους παρέχετε συγκάλυψη και ασυλία .

560254_444268155645456_1103313696_n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου