addthis

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Είναι τελείως αδιαφορία γεια πολλούς ,δεν μπορούν να σεβαστούν και καταλάβουν θέματα όπως η κατάσταση μου .Δεν ζήτησα ποτέ από κανένα την βοήθεια του ,Αλλά τουλάχιστον βλέπετε ότι γίνετε ένας ,βλέπετε τα πάντα και θέλετε να μπείτε στην σελίδα ,δεν μπόρεσα να το εξηγήσω αυτό το θέμα αδιαφορία τι είναι ,είμαι υπάλληλος κανενός και δεν το ήξερα .

Είναι τελείως αδιαφορία γεια πόλους ,δεν μπορούν να σεβαστούν και καταλάβουν θέματα οπός η κατάσταση μου .Δεν ζήτησα ποτέ από κανένα την βοήθεια του ,Αλλά τουλάχιστον βλέπετε ότι γίνετε ένας πρόστυχος και άνισος αγώνας.Γατί δεν το σέβεστε που ο μονός σκοπός γεια μερικούς είναι να μπουν στην σελίδα αδιαφορώντας γεια το τι συμβαίνω.Κανό αγώνα ζωής και όχι διεκδίκησης η διαφήμισης με βασανίζουν 4 χρόνο ,και μου χαλάτε αυτά που προσπαθώ να αποβάλω από τους κακούργους λυπάμαι .Ο σκοπός τους είναι να φιμώνουν τα γραφόμενα βάζοντας ,σαν φράγματα σελίδες  δικέ σας Ε όχι αρκετά τόσα χρόνια έκανα υποχώρηση γεια όλους.Είμαι άνθρωπος και κάνης δεν το σεβάστηκε ούτε εσείς η δήθεν φίλοι,Αυτό συμβαίνει όλα αυτά τα χρόνια αρκετά Δεν υπάρχει γεια έμενα ημέρα ,ούτε ανθρώπινα δικαιώματα μόνο φασισμός τραμπουκισμός μέρα νύχτα από την ομάδα και την βοήθεια με ηθικό αυτουργό το ίδιο το facebook,

οοοοοο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου