addthis

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένετε να μπείτε στην σελίδα,και γευτώ όταν βρίσκομαι υπό κατεδάφιση με τους βασανιστές ομάδα και βοήθεια ,και κάνετε ανάρτηση ,την στιγμή που προσπαθώ να ανακτήσω τα δικαιώματα μου και να τιμωρηθούν η εγκληματίες .Δεν σας είπα τίποτα δεν το καταλαβαίνετε και Μπενέτε σφήνα.όσο γεια εσάς που προσπαθείτε να μπείτε σατέν σελίδα να κάνετε τι ,να αρχίσετε εάν εσύ το γκρέμισες εγώ θα το ξανακτίσω.η κοιτά πέος πιοτά το προφίλ .Είναι σοβαρά τώρα αυτά να γράφονται.η σελίδα είναι να μπες και να είσαι στην σελίδα με τα τραγούδια με της εικόνες Κέα ότι άλλο θέλεις .Δεν μπέης γεια καλό σκοπό .Αυτή εκμεταλλεύονται αυτά και την πληρώνω τόσα χρόνια γεια εσάς καθαρά .Δεν υπαρχή οράριο μια χρονική περίοδο που βεχεδσι8ν αρχίσει πριν χρόνια και συνεχίζετε.Με απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια με κατάχρηση και με όλα τα εγκληματικά κατορθώματα .Με ένα acebook που με την παρουσία του παροτρύνει τους τραμπούκους .Είμαι άνθρωπος και με έχουν βασανίσει ζητώ να μου αποζημιώσετε την ψυχική οδύνη που καθημερινά μου προκαλείτε μέσα στο σπίτι μου Φασισμός κληματένιες;.Θα απενεργοποιήσω όλους τους χρηστές να βρω μια άκρη διότι σας καλό χρόνια και όλη κοιτάτε την πάρτη σας.Δεν Εχ το δικαίωμα μέσα στο σπικάτο μου να κανό την κατάσταση μου ήρεμα χωρίς ναζί βασανιστήρια χωρίς κυνήγι βλάκες γεια φρονήματα και όλες τις ανόητες και απάνθρωπες φάσης ομάδα και βοήθεια του facebook.

560254_444268155645456_1103313696_nδεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένετε να μπείτε στην σελίδα,και γευτώ όταν βρίσκομαι υπό κατεδάφιση με τους βασανιστές ομάδα και βοήθεια ,και κάνετε ανάρτηση ,την στιγμή που προσπαθώ να ανακτήσω τα δικαιώματα μου και να τιμωρηθούν η εγκληματίες .Δεν σας είπα τίποτα δεν το καταλαβαίνετε και Μπενέτε σφήνα.όσο γεια εσάς που προσπαθείτε να μπείτε σατέν σελίδα να κάνετε τι ,να αρχίσετε εάν εσύ το γκρέμισες εγώ θα το ξανακτίσω.η κοιτά πέος πιοτά το προφίλ .Είναι σοβαρά τώρα αυτά να γράφονται.η σελίδα είναι να μπες και να είσαι στην σελίδα με τα τραγούδια με της εικόνες Κέα ότι άλλο θέλεις .Δεν μπέης γεια καλό σκοπό .Αυτή εκμεταλλεύονται αυτά και την πληρώνω τόσα χρόνια γεια εσάς καθαρά .Δεν υπαρχή οράριο μια χρονική περίοδο που βεχεδσι8ν αρχίσει πριν χρόνια και συνεχίζετε.Με απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια με κατάχρηση και με όλα τα εγκληματικά κατορθώματα .Με ένα acebook που με την παρουσία του παροτρύνει τους τραμπούκους .Είμαι άνθρωπος και με έχουν βασανίσει ζητώ να μου αποζημιώσετε την ψυχική οδύνη που καθημερινά μου προκαλείτε μέσα στο σπίτι μου Φασισμός κληματένιες;.Θα απενεργοποιήσω όλους τους χρηστές να βρω μια άκρη διότι σας καλό χρόνια και όλη κοιτάτε την πάρτη σας.Δεν Εχ το δικαίωμα μέσα στο σπικάτο μου να κανό την κατάσταση μου ήρεμα χωρίς ναζί βασανιστήρια χωρίς κυνήγι βλάκες γεια  φρονήματα και όλες τις ανόητες και απάνθρωπες φάσης ομάδα και βοήθεια του facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου