addthis

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Δε σου είπα ότι δεν θέλω διαφήμισης στην σελίδα.Δεν μπορείς να το καταλάβεις γευτώ μου κάνης ψυχρό πόλεμο τόσο πολύ αναίσθητη είσαστε .Γιατί θέλεις συνεχεία να γράφο ,αυτά τα πρόστυχα και καταχράστηκα.Αυτό είναι ,καταπάτηση .Δεν ανέχομαι στην σελίδα μετά τόσα ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη καθάρματα,Τώρα βγάλε την διαφήμιση διεστραμμένε .Με

Δε σου είπα ότι δεν θόλο διαφήμισης στην σελίδα.Δεν μπορείς να το καταλάβεις γευτώ μου κάνης ψυχρό πόλεμο τόσο πολύ αναίσθητη είσαστε .Γιατί θέλεις συνεχεία να γράφο ,αυτά τα πρόστυχα και καταχράστηκα.Αυτό είναι ,καταπάτηση .Δεν ανέχομαι στην σελίδα μετά τόσα ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη καθάρματα,Τώρα βγάλε την διαφήμιση διεστραμμένε .Με έχετε φόρτωση με 3000 χιλιάδες μέρες πρόστυχο αποκλεισμό και ζητάς αληταρία να κάνης διαφήμιση. τη με πέρασες ρε κτήνος ,σφάξαμε αγά μου να αγιάσω τομάρι .Ζητώ αποζημίωση γεια την ηθική ικανοποίηση την ψυχική οδύνη και τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,αλήτες που μου έχετε προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας καθάρματα.Αυτά ρε πους... τραβώ τώρα και καιρό αλήτη γάμο ότι έχεις Κάρολ,, βασανιστή δεν πέη ρε φασίστα άλλο .Δεν μπορώ από οδό μέσα να σου την μάθω την κτηνωδία θήραμα από την καλή .Καταγγέλλω το ίδιο το facebook,και εσάς κανίβαλοι κτήνη .δεν παίζουν με ανθρώπινες ζωές.Εάν θέλεις να πήξης σας χοντρομαλ.. που είσαι να αρχίσεις καλοπεί .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου