addthis

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Δεν θα κάθομαι να παρακαλάω την προσωπική μου ελευθερία την ακεραιότητα που από τα πολλά καψώνια με τους λεκτικούς έχουν καταστραφεί τα νύχια,και τα δάχτυλα ,με σοβαρά προβλήματα .Καθημερινά ψυχική οδύνη με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου ,τόσο εμέ όσο και στην οικογένεια.Τι να περιμένω μετά από τόσα βάρβαρα και απάνθρωπα τώρα ζητώ να σταματήσουν .Θα καλό σε βοήθεια διότι κινδυνεύω .με έχουν στήλη 4 φορές στην εντατική ,σε στάδιο πολύ ακραίο σε βαθμό

αισχοςΔεν θα κάθομαι να παρακαλάω την προσωπική μου ελευθερία την ακεραιότητα που από τα πολλά καψώνια με τους λεκτικούς έχουν καταστραφεί τα νύχια,και τα δάχτυλα ,με σοβαρά προβλήματα .Καθημερινά ψυχική οδύνη με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου ,τόσο εμέ όσο και στην οικογένεια.Τι να περιμένω μετά από τόσα βάρβαρα και απάνθρωπα τώρα ζητώ να σταματήσουν .Θα καλό σε βοήθεια διότι κινδυνεύω .με έχουν στήλη 4 φορές στην εντατική ,σε στάδιο πολύ ακραίο σε βαθμό αυτοκτονίας .Είμαι άνθρωπος και σας καταδικάζω όλους,διότι όλοι είσαστε συνυπεύθυνη .Και τώρα τραβιέμαι καθημερινά από τα τόσα προβλήματα.ζητώ την πανικοί δίωξη όλον σας ,γεια βασανιστήρια κατά εξακολούθηση,με την συγκάλυψη σας είναι τρομερό και απάνθρωπο.Δεν γίνετε αλλιώς ,σέβομαι με το παραπάνω την κατάσταση και χαίρομαι και ποτέ δεν παρανόμησα ,και εσείς με πρόστυχους εικονικούς αποκλεισμούς και χιλιάδες απάνθρωπα βασανιστήρια.Εκτίμησα κατάστασης και ανθρώπους και παραμένω ,παρά την παραλυσία που έχω πάθη,να μην νιώθω κάτι γεια κανένα άνθρωπο .Δεν μίσησα δεν μάλωσα ποτέ .Γευτι εσείς στα 59 χρόνια μου να με κάνετε μπαλάκι και να με κλοτσάτε .Διανοήσου αυτήν την καταδικαστέα πράξη να την έκαναν σε εσάς τι θα κάνατε πέστε μου μετά από τόσα χρόνια?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου