addthis

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Κέντρο οικογ----κής ασ----λειας Τι είναι αυτό δεν λειτούργησε ποτέ γευτι δεν υπήρχε ποτέ.από το 2010 πρώτη φορά,μέχρι σήμερα είναι ένα κούφιο πράγμα,μια ψευτιά που με τόσες άλλες σκηνοθετήσατε ,ντροπή σας .Και θέλετε από πανό να μου κάνετε κατήχηση ,και να μου μάθετε τους κανόνες και τους όρους .Ποτέ δεν δούλευσε τίποτα .Δοκιμαστείτε αργότερα.Μόνο κινδυνολογία και τραμπουκισμό ,είσαστε αίσχος Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους…

Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας  Τι είναι αυτό δεν λειτούργησε ποτέ γευτώ δεν υπήρχε ποτέ.από το 2010 πρώτη φορά,μέχρι σήμερα είναι ένα κούφιο πράγμα,μια ψευτιά που με τόσες άλλες σκηνοθετήσατε ,ντροπή σας .Και θέλετε από πανό να μου κάνετε κατήχηση ,και να μου μάθετε τους κανόνες και τους όρους .Ποτέ δεν δούλευσε τίποτα .Δοκιμαστείτε αργότερα.Μόνο κινδυνολογία και τραμπουκισμό ,είσαστε αίσχος Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ.3000 μέρες και μου γράφετε ότι δεν τηρώ τους όρους ,.Με αυτούς τους ρουφιανους ομάδα και βοήθεια που τους καταδικάζω γεια ψευδή κατηγορία ,και με απαλές να παραδεκτό ότι έκανα αδόκιμα,και το πιο ελεεινό καθάρματα ,θέλατε να υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν  ποτέ πάλη,ελεεινοί και τρισάθλιοι .ντροπή σας και Έλατε να μου γράψετε τι δούλευε ,μόνο ο εκφοβισμός η κινδυνολογία και τα ναζί βασανιστήρια αυτό είναι όλο το σκηνικό που έζησα στο κολαστήριο σας ,που είχατε καταντήσει την σελίδα…

Video Unavailable Αυτό το βίντεο είτε έχει αφαιρεθεί από το Facebook ή δεν είναι ορατό εξαιτίας των ρυθμίσεων απορρήτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου