addthis

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Είναι ντροπή σας όλα αυτάΣε λίγο πρέπει να λίγη η πρόστυχη φυλακή Είναι ντροπή σας όλα αυτά που κάνετε κατά εμού ,δεν έχετε καθόλου ανθρωπισμό πρέπει να φύγετε κάνετε κακό στο facebook με αυτά τα πρόστυχα που μου κάνετε .Επιτρέπετε συνεχεία να ενοχλούμε το facebook,κάνοντας συνεχεία ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου ,διατάραξη οικιακής γαληνής μέρα νύχτα προκαλώντας τόσο σε έμενα όσο και στην οικογένεια μου ,προκαλώντας εκφοβισμό ψυχική οδύνη.Επιτρέπετε να μου κάνης αποκλείσω ,χωρίς λόγο ποτέ .Δεν έχετε όσιο και ιερό τίποτα που να παρουσιάζετε ότι είσαστε άνθρωποι σας καταγγέλλω όλους διότι ήσαστε κτήνη ,δεν σέβεστε τίποτα .τι να

Είναι ντροπή σας όλα αυτά που κάνετε κατά εμού ,δεν έχετε καθόλου ανθρωπισμό πρέπει να φύγετε κάνετε κακό στο facebook με αυτά τα πρόστυχα που μου κάνετε .Επιτρέπετε συνεχεία να ενοχλούμε το facebook,κάνοντας συνεχεία ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου ,διατάραξη οικιακής γαληνής μέρα νύχτα προκαλώντας τόσο σε έμενα όσο και στην οικογένεια μου ,προκαλώντας εκφοβισμό ψυχική οδύνη.Επιτρέπετε να μου κάνης αποκλείσω ,χωρίς λόγο ποτέ .Δεν έχετε όσιο και ιερό τίποτα που να παρουσιάζετε ότι είσαστε άνθρωποι σας καταγγέλλω όλους διότι ήσαστε κτήνη ,δεν σέβεστε τίποτα .τι να γράψω ότι μου προκαλέσατε ψυχοσωματικά προβλήματα σε έμενα και στην οικογένεια μου.Αίσχος θα το θέλατε να το έκαναν σε εσάς εκατομμύρια φορές .Ρουφιανοι υποκριτές ντροπή σας Αναφέρω στο facebook ότι είναι συνυπεύθυνο,γεια όλα αυτά που τους συκγαλιπτη αυτούς τους εγκληματίες ικανοί γεια τα πάντα.Δεν υπαρχή μέρα γεια έμενα με 24 ώρες αλήτες ,συνεχώς με βασανίζετε και όλο φτάνουν πανό από 30 ώρες συνεχόμενα ,και ξανά .Κάνετε και το πρόστυχο ενσωματώνετε και τις ομάδες από άλλες κατάστασης και μου κάνετε ,τα αίσχη την απάνθρωποι κτηνωδία καθάρματα Περιμένω με τον φίλο που κάλεσα γεια εγράφη από το πρωί ,τους εξήγησα ότι είμαι τιμωρημένος και κατά το μεσημέρι θα λήξη απάνθρωποι και πρόστυχη καταδίκη στην σελίδα κολαστήριο ,που την έχουν ονόμασα άτομα του facebook μέσο,mail.Λυπούμε κύριε γεια όλα αυτά που συμβαίνουν στην σελίδα σας ,γνωρίζουμε ότι είναι σκέτο κολαστήριο κάντε υπομονή .ευχαριστούμε    τα γράφουν κατά κόρους μέσο mail ,που έχω στήλη να βρω κόπια λύση αυτό τι είναι ομάδα που έχω.

4 ωρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου