addthis

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Τελικά είσαστε πολύ πρόστυχη διεστραμμένη Σας καταγελώ πρώτα στο facebook ,τομάρι διότι δεν θα μου κάνης αυτά που νόμιζες Θα σε καταγγέλλω στον εισαγγελέα ,με αυτά που κάνης .Είναι πριν τις γιορτές ανόητε. Ώρες από την πρόστυχη εκδίκηση κατά εμού .Δεν μπορείτε ρε να εγκληματείτε κατά εμού έπρεπε να είχε τελείωση αυτή η φυλακή .διότι μου γράψατε ότι είχαν απομείνει κάτι ώρες.Όταν σας γράφο ότι παθαίνετε κρίσι πανικού και δεν ξέρετε τη σας γίνετε τώρα κάθαρμα θέα επαναφέρεις διότι όλα είναι ορατά .πώς γίνετε πριν από ώρες ήταν λίγες ακόμα γεια να τελείωση κα μου μοστράρεις 21 μέρες εξευτελισμός.Να σας κάνουν αλκοτέστ.

Τελικά είσαστε πολύ  πρόστυχη διεστραμμένη Σας καταγελώ πρώτα στο facebook ,τομάρι διότι δεν θα μου κάνης αυτά που νόμιζες  Θα σε καταγγέλλω στον εισαγγελέα ,με αυτά που κάνης  .Είναι  πριν τις γιορτές ανόητε.  Ώρες από την πρόστυχη εκδίκηση κατά εμού .Δεν μπορείτε ρε να εγκληματείτε κατά εμού έπρεπε να είχε τελείωση αυτή  η φυλακή .διότι  μου γράψατε ότι είχαν απομείνει κάτι ώρες.Όταν σας γράφο ότι παθαίνετε κρίσι πανικού και δεν ξέρετε τη σας γίνετε τώρα κάθαρμα θέα επαναφέρεις διότι όλα είναι ορατά .πώς γίνετε πριν από ώρες ήταν λίγες ακόμα γεια να τελείωση κα μου μοστράρεις 21 μέρες   εξευτελισμός.Να σας κάνουν αλκοτέστ.

21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου