addthis

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Εσείς του facebook, που είσαστε συνυπεύθυνη ,παρέχονταν συγκάλυψη ,ασυλία παροχή εντολέας α σε αυτά τα εγκληματικά καθάρματα τα κτήνη ,γνωρίζετε τα πάντα και δεν κάνετε τόσα χρόνια τίποτα .Είναι όλα γνωστά οπός κάθε μέρα ακόμα και τώρα παρακολουθείτε αυτά που γράφο από σελίδα δική μου και τώρα 10:04pp και χθες και κάθε μέρα .όλα αυτά που διαβάζετε είναι ένα μέρος τις ολικής απάνθρωπης κτηνωδίας .Με εσάς σκηνοθέτες και και με κομπάρσους τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια σας καταγγέλλω όλους μαζί στο .σεβαστό διαδίκτυο που προσπαθείτε να το ,ξεφτιλίσετε να το καταστρέψετε .Με πιο δικαίωμα τα κάνετε όλα αυτά .Ζητώ την φυγή όσον είναι σε αυτό το 4 ατές έγκλημα κατά εμού ,καθημερινά με όλα τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια ,από την ομάδα και την βοήθεια .Και σε όλα αυτά τα δήλες εξυπηρέτηση και ασφάλεια των χρηστών .Ψεύδεστε με στέλνετε σε σοβαρό και έμπιστο πόστο οικογενειακή ασφάλεια ,δεν λειτούργησε ποτέ πήγα και όλο το ίδιο μου γραφή κόποι πρόβλημα ξαναδοκιμάστε .Αυτό το προτείνουσα από άτομο προγραμματιστή που μας ενημέρωσε ότι λίγο υπομονή και όλα ένταξη .Μου είχε αφήσει και vinteo που έγραφε σχετικά, περί του θέματος υπαρχή αναρτημένο σε κάποια σελίδα μου από το 2010 παρακαλώ κόποι πρόβλημα ξαναδοκιμάστε.Δεν με ενδιαφέρει το τι θα κάνετε ,με ενδιαφέρει ότι μου έχετε κάνη τα χειρότερα απάνθρωπα βασανιστήρια.Με κυνηγάτε όλα αυτά τα χρόνια με έτοιμη φόρμαρα υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα.Δεν με ενδιαφέρω τίποτα δεν Εχ με κανένα τίποτα ,μην με ενοχλείτε πολύ απλό.

Εσείς του facebook, που είσαστε συνυπεύθυνη ,παρέχονταν συγκάλυψη ,ασυλία παροχή εντολέας α σε αυτά τα εγκληματικά καθάρματα τα κτήνη ,γνωρίζετε τα πάντα και δεν κάνετε τόσα χρόνια τίποτα .Είναι όλα γνωστά οπός κάθε μέρα ακόμα και τώρα παρακολουθείτε αυτά που γράφο από σελίδα δική μου  και τώρα 10:04pp και χθες και κάθε μέρα .όλα αυτά που διαβάζετε είναι ένα μέρος τις ολικής απάνθρωπης κτηνωδίας .Με εσάς σκηνοθέτες και και με κομπάρσους τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια σας καταγγέλλω όλους μαζί στο .σεβαστό διαδίκτυο που προσπαθείτε να το ,ξεφτιλίσετε να το καταστρέψετε .Με πιο δικαίωμα τα κάνετε όλα αυτά .Ζητώ την φυγή όσον είναι σε αυτό το 4 ατές έγκλημα κατά εμού ,καθημερινά με όλα τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια ,από την ομάδα και την βοήθεια .Και σε όλα αυτά τα δήλες εξυπηρέτηση και ασφάλεια των χρηστών .Ψεύδεστε με στέλνετε σε σοβαρό και έμπιστο πόστο οικογενειακή ασφάλεια ,δεν λειτούργησε ποτέ πήγα και όλο το ίδιο μου γραφή κόποι πρόβλημα ξαναδοκιμάστε .Αυτό το προτείνουσα από άτομο προγραμματιστή που μας ενημέρωσε ότι λίγο υπομονή και όλα ένταξη .Μου είχε αφήσει και vinteo που έγραφε σχετικά, περί του θέματος υπαρχή αναρτημένο σε κάποια σελίδα μου από το 2010 παρακαλώ κόποι πρόβλημα ξαναδοκιμάστε.Δεν με ενδιαφέρει το τι θα κάνετε ,με ενδιαφέρει ότι μου έχετε κάνη τα χειρότερα απάνθρωπα βασανιστήρια.Με κυνηγάτε όλα αυτά τα χρόνια με έτοιμη φόρμαρα υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα.Δεν με ενδιαφέρω τίποτα δεν Εχ με κανένα τίποτα ,μην με ενοχλείτε πολύ απλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου