addthis

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Ομάδα σταμάτα αυτό το καταχρηστικό και πρόστυχο με της διαφήμισης .Δεν το καταλαβαίνετε ήτοι .Με παρενοχλείτε ηλεκτρονικά θανάσιμα θα σας καταγγέλλω στον εισαγγελέα στο ηλεκτρονικό εγγκλιμα΄Και όπου άλλου χρειαστώ .Τι ζητά ρε μέσα στην σελίδα μου.βρέθηκες η χρήστες γιατί κακός έχετε Βάλη την λέξη φίλος .Αυτή είναι η φίλοι .μην με ενοχλείς το έχετε παρακάνει .όχι στην σελίδα μου και με αυτόν τον πρόστυχο τρόπο.Με πιο δικαίωμα με στέλνεις στον διαφημιζόμενο η στο κέντρο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας .Να κάνω τι εκεί με κοροϊδεύουν από το 2010 πήγα πριν μέρες πάλη τα ιδία δεν μ θέλω παρτίδες με αυτά τα ψεύτικα και ενοχλητικά μην μες κόντραρες .Με ποιο δικαίωμα ζητάς να κάνης στην σελίδα μου διαφήμιση ,δεν έχεις κανένα δικαίωμα .δεν γίνετε να προσπαθεί με φάσιμο τραμπουκισμό να σου Κάνο διαφήμιση ,Μου έχετε κάνη βασανιστήρια αλήτες Του χρηστού τα πάθη Φύγετε καθάρματα .Και όλοι αυτή η ανάγωγη που έκαναν σκόπιμα διαφήμιση,και έχουν κλίση και συμφωνία να τα ακυρώσουν .

Ομάδα σταμάτα αυτό το καταχρηστικό και πρόστυχο με της διαφήμισης .Δεν το καταλαβαίνετε ήτοι .Με παρενοχλείτε ηλεκτρονικά θανάσιμα θα σας καταγγέλλω στον εισαγγελέα στο ηλεκτρονικό εγγκλιμα΄Και όπου άλλου χρειαστώ .Τι ζητά ρε μέσα στην σελίδα μου.βρέθηκες η χρήστες γιατί κακός έχετε Βάλη την λέξη φίλος .Αυτή είναι η  φίλοι .μην με ενοχλείς το έχετε παρακάνει .όχι στην σελίδα μου και με αυτόν τον πρόστυχο τρόπο.Με πιο δικαίωμα με στέλνεις στον διαφημιζόμενο η στο κέντρο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας .Να κάνω τι εκεί με κοροϊδεύουν από το 2010 πήγα πριν μέρες πάλη τα ιδία δεν μ θέλω παρτίδες με αυτά τα ψεύτικα και ενοχλητικά μην μες κόντραρες .Με ποιο δικαίωμα ζητάς να κάνης στην σελίδα μου διαφήμιση ,δεν έχεις κανένα δικαίωμα .δεν γίνετε να προσπαθεί με φάσιμο τραμπουκισμό να σου Κάνο διαφήμιση ,Μου έχετε κάνη βασανιστήρια αλήτες Του χρηστού τα πάθη Φύγετε καθάρματα .Και όλοι αυτή η ανάγωγη που έκαναν σκόπιμα διαφήμιση,και έχουν κλίση και συμφωνία να τα ακυρώσουν .Δεν με ενδιάφερε ποιος είναι .Το αποτέλεσμα ,θα φτάσει από μόνο του φεύγοντας η διαφήμισης θα φεύγουν μαζί ,από την σελίδα και η χρηστές,δεν γίνετε ιλύος τους περνά μαζί .και με 50 άτομα να μηνώ δεν Εχ κανένα πρόβλημα .Δεν ήρθα στο facebook ,ούτε να τα οικονομήσω δεν χρίζομαι ούτε να διαφήμιση Εχ κλήση τον κύκλο αυτόν ούτε αριθμούς ούτε τίποτα .Ζητώ να σεβαστείτε τα ανθρώπινα δικαιώματα.Οραματίστε τον ρατσισμό φασισμό την κατάχρηση η,ηλεκτρονική παρενόχληση άντε και ρε που θα με πεθάνετε εσείς ,σας καταγελώ γεια απόπειρα ,με τον βίαιο τρόπο συμπεριφοράς με ωθείτε σε ακραίες κατάστασης κατά εμού αλήτες .Ψεύδεστε γεια όλα τα παραπτώματα που επικαλεστώ ,Ντροπή σας .δεν έχω κάνη κανένα παράπτωμα.Είμαι άνθρωπος με αξιοπρέπεια και έχω ζήση πολλές καταστάσεις χωρίς το παραμικρό .Κάι φτάσατε στο σημείο καθάρματα να μου έχετε επιβάλω 20900 μέρες ντροπής και φασισμού στην σελίδα κολαστήριο όπως την έχουν ονομάσει εργαζόμενη φύγετε από έμενα τομάρια κανίβαλοι..

Ευχαριστούμε
⦁    Λάβαμε την αναφορά σας.
⦁    Μάθετε περισσότερα για το πώς να μείνετε ασφαλής στο διαδίκτυο στο ⦁    Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας  .ντροπη δεν ειπαρχη τιποτα .και γειτι να τρεχω γεια τον καθενα.


αιιιιιιιιιιιιι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου