addthis

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Καλημέρα ,τι ζητάς τώρα και συνεχώς εκτός την κατάχρηση ,είναι και πρόστυχο.ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να σχόλησε στην σελίδα με τις διαφήμισης.Είναι δυνατόν ποτέ ,να μου έχετε κάνη τα χρόνια αυτά τα πιο πρόστυχα απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με 2900 μέρες κόλαση φυλακή αποκλεισμό και να σκεφτείς και μόνο να μου βάζεις στην σελίδα διαφήμισης.Είσαι τόσο ανεγκέφαλος.Πόρτα και μην διανοηθείς να με κοντράρεις με αυτά.Ξεχνάς τα πρόστυχα τα απάνθρωπα την καθημερινή κτηνωδία κατά εμού τραμπούκε φασίστα και θέλεις να Βάλης διαφήμιση Μην το ξανακάνεις διότι θα έχουμε ανόητες επέκτασης .Τι λε ρε βλάκα ,θα το κάνουμε σφάξαμε αγά μου να αγιάσω.Αίσχος θρασύδειλοι μην με προκαλείτε .Μου έχετε δημιούργησε πολλά απάνθρωπα και προσωπικά οικογενειακά προβλήματα με της ηλεκτρονικές παρενόχλησης τον τραμπουκισμό και την απάνθρωποι κτηνωδία προβλήματα κοφτό ανόητε κόφτο και κόαξε ότι Άλο σε πειράζει στο μυαλό μην τολμήσεις πάλη ..Θα προσφύγω στην δικαιοσύνη κόπια στιγμή θα με ανάγκασης να το κανό .Έχω τους χρήστες που δεν ντραπήκαν καθόλου να το κάνουν επαγγελματικό σύστημα.Καθένας στην σελίδα του ,ας προσέχατε δεν σεβαστήκατε τίποτα .ούτε μια υποτυπώδη καλημέρα δεν έχει γράψει το 95%,ούτε καν στην αποδοχή που σας γραφώ ένα γεια και μια καλημέρα .ναι δύστυχος έτσι είναι.νομίσατε ότι είμαι αυτό που ο καθένας σχημάτιζε Κάνετε λάθος και εσείς φερθήκατε υποτιμητικά και αχάριστα.Δεν έχω με κανένα άνθρωπο κανένα θέμα ,Προσπαθώ να μπορέσω να ανασάνω την ελευθερία του διαδικτύου.

Καλημέρα ,τι ζητάς τώρα και συνεχώς εκτός την κατάχρηση ,είναι και πρόστυχο.ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να σχόλησε στην σελίδα με τις διαφήμισης.Είναι δυνατόν ποτέ ,να μου έχετε κάνη τα χρόνια αυτά τα πιο πρόστυχα απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με 2900 μέρες κόλαση φυλακή αποκλεισμό και να σκεφτείς και μόνο να μου βάζεις στην σελίδα διαφήμισης.Είσαι τόσο ανεγκέφαλος.Πόρτα και μην διανοηθείς να με κοντράρεις με αυτά.Ξεχνάς τα πρόστυχα τα απάνθρωπα την καθημερινή κτηνωδία κατά εμού τραμπούκε φασίστα και θέλεις να Βάλης διαφήμιση Μην το ξανακάνεις διότι θα έχουμε ανόητες επέκτασης .Τι λε ρε βλάκα ,θα το κάνουμε σφάξαμε αγά μου να αγιάσω.Αίσχος θρασύδειλοι μην με προκαλείτε .Μου έχετε δημιούργησε πολλά απάνθρωπα και προσωπικά οικογενειακά προβλήματα με της ηλεκτρονικές παρενόχλησης τον τραμπουκισμό και την απάνθρωποι κτηνωδία προβλήματα κοφτό ανόητε κόφτο και κόαξε ότι Άλο σε πειράζει στο μυαλό μην τολμήσεις πάλη ..Θα προσφύγω στην δικαιοσύνη κόπια στιγμή θα με ανάγκασης να το κανό .Έχω τους χρήστες που δεν ντραπήκαν καθόλου να το κάνουν επαγγελματικό σύστημα.Καθένας στην σελίδα του ,ας προσέχατε δεν σεβαστήκατε τίποτα .ούτε μια υποτυπώδη καλημέρα δεν έχει γράψει το 95%,ούτε καν στην αποδοχή που σας γραφώ  ένα γεια και μια καλημέρα .ναι δύστυχος έτσι είναι.νομίσατε ότι είμαι αυτό που ο καθένας σχημάτιζε Κάνετε λάθος και εσείς φερθήκατε υποτιμητικά και αχάριστα.Δεν έχω με κανένα άνθρωπο κανένα θέμα ,Προσπαθώ να μπορέσω να ανασάνω την ελευθερία του διαδικτύου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου