addthis

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Σε καταγγέλλω fakebook δημόσια και σε όλο το διαδίκτυο διότι βασανιστές ,η ομάδα και η βοήθεια μου κάνουν βασανιστήρια .Που είναι απαγορευμένα.Εσύ είσαι ηθικός αυτουργός μέσο υπευθύνων ,εντολέα ,συγκάλυψη ασυλία και κάνουν αυτήν την κτηνωδία επί 3 χρόνια μέρα νύχτα αυτά τα καθάρματα Μπορούν να μας πουν πως λειτουργούν η ομάδα και η βοήθεια του Facebook, που γνωρίζει τα πάντα και είναι ενήμερη ,γιατί συνεχίζει να παρέχει συγκάλυψη και ασυλία στα καθάρματα στους φασίστες που σε άλλη φάση θα είχαν Πάι μέσα Γιατί facebook συγκαλύπτεις την ομάδα και την βοήθεια ,να μου κάνουν βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια. Δεν είμαστε τίποτα καταδίκη σε στρατόπεδα συγκέντρωσης Ήθελες να τα κάνουν αυτά σε εβένινα αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια Σας καταγελώ διότι με βασανίζεται και ζητώ την ποινικοί δίωξη σας , και ζητώ από την πολιτεία να πάρουν αυτά τα κτήνη να τα περάσουν αυτόφωρο.Με βασανίζουν 3 χρόνιοι και μου κάνουν ηλεκτρονική [παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου .Διατάραξη οικιακής ειρήνης Μην διανοηθείτε και κάνετε το παραμικρό δεν έχετε κανένα δικαίωμα Στα σπίτια σας να βασανίσετε τα δικά σας άτομα ντροπή σας

Σε καταγγέλλω fakebook δημόσια και σε όλο το διαδίκτυο διότι βασανιστές ,η ομάδα και η βοήθεια μου κάνουν βασανιστήρια .Που είναι απαγορευμένα.Εσύ είσαι ηθικός αυτουργός μέσο υπευθύνων ,εντολέα ,συγκάλυψη ασυλία και κάνουν αυτήν την κτηνωδία επί 3 χρόνια μέρα νύχτα αυτά τα καθάρματα Μπορούν να μας πουν πως λειτουργούν η ομάδα και η βοήθεια του Facebook, που γνωρίζει τα πάντα και   είναι ενήμερη ,γευτώ συνεχίζει να παρέχει συγκάλυψη και ασυλία στα καθάρματα στους φασίστες που σε Αλή φάση θα έχεαν Πάι μέσα Γιατί facebook  συγκαλύπτεις την ομάδα και την βοήθεια ,να μου κάνουν βίαια ψυχοσωματικά ναζί  βασανιστήρια. Δεν είμαστε τίποτα καταδίκη σε στρατόπεδα συγκέντρωσης Ήθελες να τα κάνουν αυτά σε εβένινα  αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια Σας καταγελώ διότι με βασανίζεται και ζητώ την ποινικοί δίωξη σας , και ζητώ από την πολιτεία να πάρουν αυτά τα κτήνη να τα περάσουν αυτόφωρο.Με βασανίζουν 3 χρόνιοι και μου κάνουν ηλεκτρονική [παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου .Διατάραξη οικιακής ειρήνης Μην διανοηθείτε και κάνετε το παραμικρό δεν έχετε κανένα δικαίωμα Στα σπίτια σας να βασανίσετε τα δικά σας άτομα ντροπή σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου