addthis

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ενημερώνω σωματικά εξαντλημένος μετά από 3 συνεχόμενα ημερόνυχτα ,με όλα τα απάνθρωπα ειδή βασανισμοί.Ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου όλο το 24ωρο καταχέζονταν την οικιακή ειρήνη,και όλα τα Ίδη βασανιστηρίων.ψυχική οδύνη διότι δεν με αφήνουν να έχω επικοινωνία  με εσάς. Το αποτέλεσμα είναι χιλιάδες βασανιστήρια επί χρόνια Είμαι Άνθρωπος Δεν Πάι άλλο αυτή θα με στείλουν με αυτήν την κτηνωδία η Ομάδα και βοήθεια του facebook. Διαγράφω μια μια όλες τις αναρτήσεις τις σελίδας μου Είμαι γεννημένος ελεύθερος και δεν θα ανεχτώ άλλο πια αυτήν την πρόστυχη συμπεριφορά .Είσαστε βασανιστές και ζητώ να αρνηθείτε ότι δες ήσαστε. Σταματώ σε ένδειξη μίσους φασισμού ναζισμού τραμπουκισμού κατά εμού από χρόνια και με 2810 μέρες μπλοκάρισμα κατάχρηση καταπάτηση γεια την καταπάτηση την κατάχρηση τον ναζισμό φασισμό ηλεκτρονική παρενόχληση Όχι στους απάνθρωπου όχι στους ναζί φασίστες τραμπούκοι βασανιστές Είναι τόσο απάνθρωποι που προσπαθούν με βίαιο μίσος να με εξοντώσουν Με όλα τα φασιστικά ναζιστικά βασανιστήρια και με τις ευλογιές του facebook.Είναι ντροπή ξεπεσμός γεια όλη την ανθρωπότητα ,να μπαίνουμε στο 2013,που το βλέπω ελπιδοφόρο και δημιουργικό να υπάρχουν αυτά τα κτήνη, ομάδα και βοήθεια πάντα με την συνέργεια του facebook ,τον υπευθύνων στον τομέα αυτό είναι ικανή για τα πάντα .Δεν θα τους επιτρέψω άλλο σε αυτήν την κτηνώδη παράσταση διαρκείας?






http://www.blogger.com/feeds/3179272647155350776/posts/default


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου