addthis

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Σταματήστε όλοι σε αυτό το σημείο αρκετά φτάνει, είμαστε άνθρωποι αλλαγή του χρόνου ας .Μην προσπαθείτε να δικαιολογηθείτε δεν έχω με κανένα προσωπικά τίποτα Αυτό το μήνυμα δημιουργήθηκε αυτόματα από το Facebook. Ναι ήταν γραμμένο λάθος το mail,πώς γίνετε να φυγή από επαφές και είναι λάθος.Το δια .Σας πιστεύω σας έχω μάθη πολύ καλά γεια την ειλικρινά σας. Τουλάχιστον υπάρχει μια κατανόηση .το γνωρίζω ότι πράγματι λυπάστε γεια την ταλαίπωρα μου.ναι έλειπε ένα γράμμα το είδα,ευχαριστώ. Καλή Χρονιά!

Σταματήστε όλοι σε αυτό το σημείο αρκετά φτάνει, είμαστε άνθρωποι αλλαγή του χρόνου ας .Μην προσπαθείτε να δικαιολογηθείτε δεν έχω με κανένα προσωπικά τίποτα Αυτό το μήνυμα δημιουργήθηκε αυτόματα από το Facebook. Ναι ήταν γραμμένο λάθος το mail,πώς γίνετε να φυγή από επαφές και είναι λάθος.Το δια .Σας πιστεύω σας έχω μάθη  πολύ καλά γεια την ειλικρινά σας. Τουλάχιστον υπάρχει μια κατανόηση .το γνωρίζω ότι πράγματι λυπάστε γεια την ταλαίπωρα μου.ναι έλειπε ένα γράμμα το είδα,ευχαριστώ. Καλή Χρονιά!

292034_159324084161486_834231491_n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου