addthis

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Είμαι Άνθρωπος. Καταγγέλλω Ομάδα Βοήθεια του facebook, και επιρρίπτω ευθύνες γεια όλα αυτά τα απάνθρωπα κατάχρηση φασισμό ναζισμό,στο ίδιο το facebook,διότι πανό από 3 χρόνια αδιαφορεί, γεια τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια λεκτικούς συν χιλιάδες ακόμα

Είμαι Άνθρωπος. Καταγγέλλω Ομάδα Βοήθεια του facebook, και επιρρίπτω ευθύνες γεια όλα αυτά τα απάνθρωπα κατάχρηση φασισμό ναζισμό,στο ίδιο το facebook,διότι πανό από 3 χρόνια αδιαφορεί, γεια τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια λεκτικούς συν χιλιάδες ακόμα

κBarack Obama ,στιν προσοπικη μου σελιδα  Barack Obama {favori} .Με μπλοκαρι συνεχεια ειναι ντροπη δεν σεβοναται τιποτα .ειααι απανθροποι ζητο απαο το facebook α τους παρη απο εμας.Το facebook γιτι δεν διχνη την στηγμη που κανουν τραμπουκισμο ντροπη σαςαταγγελο την ομαδα και βοιθεια του facebook,και το ιδιο το facebook διοτι με παρενοχλουν ηλτρονικα καταχρηση καταπατηση.Δεν με αφηνουν να αναρτησω τον 

κBarack Obama ,στιν προσοπικη μου σελιδα  Barack Obama {favori}

.Με μπλοκαρι συνέχεια είναι ντροπή δεν σέβονται τίποτα .είσαι απάνθρωποι ζητώ από το facebook να τους παρά από εμάς.Το facebook γατί δεν δίνη την στιγμή που κάνουν τραμπουκισμό ντροπή σας Καταγγέλλω την ομάδα και βοήθεια του facebook,και το ίδιο το facebook διότι με παρενοχλούν ηλεκτρονικά κατάχρηση καταπάτηση.Δεν με αφήνουν να αναρτήσω τον  κBarack Obama ,στην προσωπική μου σελίδα  Barack Obama {favori} Είναι πολύ απάνθρωπη κάνω έκλυση να τους πάρετε.Γνωρίζετε την κατάσταση γευτώ το κάνετε αυτό,έλεος……..

Να τα μπλοκάρισμα που σκόπιμο κάνουν τα κακόβουλα αμάδα και βοήθεια
καταπάτηση.Δεν με αφήνουν να αναρτήσω τον  κBarack Obama ,στην προσωπική μου σελίδα  Barack Obama {favori

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου