addthis

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Η Θα γίνετε χρήσιμη στην κοινωνία η θα φύγετε.Γιατί κάνετε αυτά γιατί μου έχετε μπλοκάρει το twitter ,γιατί εξαφανίζετε της ανάρτησης ,γευτώ κρύβετε την εικόνα στης ανάρτησης γιανά μην φαίνετε τι γράφει.Δεν γίνετε αλλιώς ομάδα είμαι άνθρωπος ντροπή σας σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο .Με πιο δικαίωμα κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ν α φύγετε .Εάν το ξανακάνετε αυτό το πρόστυχο που φοβάστε να μην διαβάζουν,είναι κατάχρηση τέρμα δεν θα μετακινείς τίποτα απο9 την σελίδα ,και πρότονο τώρα να φύγετε και απο το facebook επιμένω διότι είσαστε κτήνη.Τώρα όπως πάντα καλό το Facebook,να σας δίωξη τελείως από το facebopok, διότι έχετε κάνη κτηνωδία απανθρωπιά και όλα τα απάνθρωπα παραπτώματα.τώρα το βρήκα γραμμένο .Την ομάδα γιατί την μπλοκάρεις του Mark. με την ιδιότητα, δικαίωμα του ανθρώπου σας καταγελώ τώρα δεν θέλω καμία καθυστέρηση .εάν διαφωνείτε τώρα μου μου γράψετε,,

Η Θα γίνετε χρήσιμη στην κοινωνία η θα φύγετε.Γιατί κάνετε αυτά γιατί μου έχετε μπλοκάρει το twitter ,γιατί εξαφανίζετε της ανάρτησης ,γευτώ κρύβετε την εικόνα στης ανάρτησης γιανά μην φαίνετε τι γράφει.Δεν γίνετε αλλιώς ομάδα είμαι άνθρωπος ντροπή σας σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο .Με πιο δικαίωμα κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ν α φύγετε .Εάν το ξανακάνετε αυτό το πρόστυχο που φοβάστε να μην διαβάζουν,είναι κατάχρηση τέρμα δεν θα μετακινείς τίποτα απο9 την σελίδα ,και πρότονο τώρα να φύγετε και απο το facebook επιμένω διότι είσαστε κτήνη.Τώρα όπως πάντα καλό το Facebook,να σας δίωξη τελείως από το facebopok, διότι έχετε κάνη κτηνωδία απανθρωπιά και όλα τα απάνθρωπα παραπτώματα.τώρα το βρήκα γραμμένο .Την ομάδα γιατί την μπλοκάρεις του Mark. με την ιδιότητα, δικαίωμα του ανθρώπου σας καταγελώ τώρα δεν θέλω καμία καθυστέρηση .εάν διαφωνείτε τώρα μου μου γράψετε,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου