addthis

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Πρέπει να ντρέπεστε που φτάνετε στο σημείο να μου κάνετε εσείς κατάχρηση,και καψόνι με τους λεκτικούς.Όταν έμπαινα μέσα με την φίρμα σας στο facebook γινόταν μάχη και σας ανάρτησα σελίδα και μεγάλο χρονικό διάστημα με κυνηγούσαν και με τιμωρούσαν είναι ντροπή σας να μου κάνετε λεκτικούς την στιγμή που έχετε και εσείς ,την ευθύνη με τα mail και να μου γράφετε τα πηρέ ο λεπτός αέρα και μην περιμένετε θα αργήσουμε σας αναφέρω στην κατάσταση σας διότι μου κάνατε κατάχρηση και εσκεμμένη παρενόχληση και τώρα μου κάνης καψώνι με λεκτικούς σε καταγελώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."θα σας καταγγέλλω και στον εισαγγελέα διότι κάνετε κακούργημα http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95

Πρέπει να ντρέπεστε που φτάνετε στο σημείο να μου κάνετε εσείς κατάχρηση,και καψόνι με τους λεκτικούς.Όταν έμπαινα μέσα με την φίρμα σας στο facebook γινόταν μάχη και σας ανάρτησα σελίδα και μεγάλο χρονικό διάστημα με κυνηγούσαν και με τιμωρούσαν είναι ντροπή σας να μου κάνετε λεκτικούς την στιγμή που έχετε και εσείς ,την ευθύνη με τα mail και να μου γράφετε τα πηρέ ο λεπτός αέρα και μην περιμένετε θα αργήσουμε σας αναφέρω στην κατάσταση σας διότι μου κάνατε κατάχρηση και εσκεμμένη παρενόχληση και τώρα μου κάνης καψώνι με λεκτικούς σε καταγελώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."θα σας καταγγέλλω και στον εισαγγελέα διότι κάνετε κακούργημα http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου