addthis

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

μπορείτε να μου γράψετε γιατί μου κάνετε κατάχρηση.το πρωί αλλάξαμε κωδικό,τον χρησιμοποίησα 50 φορές στις σελίδες έρχεστε μετά από 15 ώρες και μου γράφετε λάθος. φτιάχνουμε άλλο τον βάλαμε κανονικά και μετά μου γράφεις λάθος ,της είναι δυνατόν, και άμεσος στους λεκτικούς τι με περάσατε την ιδία στιγμή το facebook ομάδα μου έκανε κάτι παρόμοιο σας χαρίζω και αυτά και τα αλά ,είναι προσβλητικό δεν φτιάχνω μια φορά κωδικό για έμενα είναι εσκεμμένη .το πρωί μπάκας μέσα ,το εν μαιλ το πηρά τα αλλά τι μου λέτε τα πηρέ ο λεπτός αέρας που μιλάτε .και θα αργήσουμε πολύ .θα τα παρατήσω αυτό που μου κάνατε

μπορείτε να μου γράψετε γιατί μου κάνετε κατάχρηση.το πρωί αλλάξαμε κωδικό,τον χρησιμοποίησα 50 φορές στις σελίδες έρχεστε μετά από 15 ώρες και μου γράφετε λάθος. φτιάχνουμε άλλο τον βάλαμε κανονικά και μετά μου γράφεις λάθος ,της είναι δυνατόν, και άμεσος στους λεκτικούς τι με περάσατε την ιδία στιγμή το facebook ομάδα μου έκανε κάτι παρόμοιο  σας χαρίζω και αυτά και τα αλά ,είναι προσβλητικό δεν φτιάχνω μια φορά κωδικό για έμενα είναι εσκεμμένη .το πρωί μπάκας μέσα ,το εν  μαιλ το πηρά τα αλλά τι μου λέτε τα πηρέ ο λεπτός αέρας που μιλάτε .και θα αργήσουμε πολύ .θα τα παρατήσω αυτό που μου κάνατε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου