addthis

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Είσαστε βρομερή εκδικητική και καθάρματα τσόγλανοι τραμπούκε και θρασύδειλοι τι να ασχοληθώ ρε ανόητε με εσάς άντε και...κοπρίτες μην με ενοχλήσει βρομιάρηδες τι κάνω να ασχοληθώ με τους ηλίθιους .Μου φαίνονται πολύ αστεία που υπάρχουν τέτοια εποχή τόσο φτωχά μυαλά .άντε και και μην μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση καταπάτηση.Με τον τρόπος που λυπάμαι για αυτό συνεργαστήκατε με άλλες ομάδες, και μου κάνατε ταραχή εκφοβισμό. Ρε ανόητη από όλα αυτά βλάκες ε βλάκες. άντε ρε ανόητη Κάθαρμα που γνωρίζω τι διεστραμμένος και αληταρίας είσαι.Μυστική και ύπουλη πρόστυχε μην τόλμησες να κάνης κατάχρηση στην σελίδα στον εισαγγελέα,τομάρια γάμο το κάθε τι που ....

είσαστε βρομερή εκδικητική και καθάρματα τσόγλανοι τραμπούκε και θρασύδειλοι τι να ασχοληθώ ρε ανόητε με εσάς άντε και...κοπρίτες μην με ενοχλήσει βρομιάρηδες τι κάνω να ασχοληθώ με τους ηλίθιους .Μου φαίνονται πολύ αστεία που υπάρχουν τέτοια εποχή τόσο φτωχά μυαλά .άντε και και μην μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση καταπάτηση.Με τον τρόπος που λυπάμαι για αυτό συνεργαστήκατε με άλλες ομάδες, και μου κάνατε ταραχή εκφοβισμό. Ρε ανόητη από όλα αυτά βλάκες ε βλάκες. άντε ρε ανόητη Κάθαρμα που γνωρίζω τι διεστραμμένος και αληταρίας είσαι.Μυστική και ύπουλη πρόστυχε μην τόλμησες να κάνης κατάχρηση στην σελίδα στον εισαγγελέα,τομάρια γάμο το κάθε τι που ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου