addthis

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Kαταγγέλλω το facebook, που ενώ γνωρίζει το τι γίνετε με την ομάδα και βοήθεια ,κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Και εσείς το μόνο που κάνετε να τους παρέχετε συγκάλυψη ασυλία ,τροφοδοσία από εντολέα για την επόμενη κίνηση .Με απλά λόγια γνωρίζετε τόσα χρόνια τι γίνετε σας γραφώ συνεχεία και μετά με γράφετε και εσείς.Καταγενώ τον υπεύθυνο ,που είναι στην ομάδα και βοήθεια ότι δεν ήταν ικανός να κάνη τίποτα είμαι γεννημένος ελεύθερος άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου κάνετε αυτά .Ζητώ τώρα να παραιτηθεί αυτός ο κύριος που με την ανοχή του του συγκάλυπτε.εάν δεν κανάτα τίποτα θα διαμαρτυρηθώ στον ΟΗΕ στον πρόεδρο και δεν έχετε κανένα δικαίωμα είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι .τώρα να παρετάθη είναι ανίκανος αυτός που είχε την ομάδα και βοήθεια. Και μην νομίζετε ότι έχω το παραμικρό πρόβλημα με την κατάσταση facebook, για μερικούς καιροσκόπους τα γράφω

Kαταγγέλλω το facebook, που ενώ γνωρίζει το τι γίνετε με την ομάδα και βοήθεια ,κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Και εσείς το μόνο που κάνετε να τους παρέχετε συγκάλυψη ασυλία ,τροφοδοσία από εντολέα για την επόμενη κίνηση .Με απλά λόγια γνωρίζετε τόσα χρόνια τι γίνετε σας γραφώ συνεχεία και μετά με γράφετε και εσείς.Καταγενώ τον υπεύθυνο ,που είναι στην ομάδα και βοήθεια ότι δεν ήταν ικανός να κάνη τίποτα είμαι γεννημένος ελεύθερος άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου κάνετε αυτά .Ζητώ τώρα να παραιτηθεί αυτός ο κύριος που με την ανοχή του του συγκάλυπτε.εάν δεν κανάτα τίποτα θα διαμαρτυρηθώ στον ΟΗΕ στον πρόεδρο και δεν έχετε κανένα δικαίωμα είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι .τώρα να παρετάθη είναι ανίκανος αυτός που είχε την ομάδα και βοήθεια. Και μην νομίζετε ότι έχω το παραμικρό πρόβλημα με την κατάσταση facebook, για μερικούς καιροσκόπους τα γράφω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου